Fluval FX5 + media en evt AM1000

Discussie in 'Aangeboden' gestart door jsiegmund, 13 nov 2018.

View Users: View Users
  1. jsiegmund

jsiegmund

Lid geworden:
    31 dec 2013
    Ik heb met enige tegenzin mijn 240 liter bak van de hand gedaan en ga voorlopig geen grote meer terugnemen. Er komt wellicht nog wel een kleintje, maar dat is het dan ook. Dat maakt een filter met een capaciteit van 3500 liter ook een beetje overkill, dus met nog meer tegenzin verkoop ik dit geweldige apparaat.

Marktplaats linkje: https://www.marktplaats.nl/wijzigAd...200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Ik heb buiten de bak nog allerlei andere zaken, waarvan ik op dit moment nog niet goed weet of ik het ga houden of toch ook maar weg doe. In ieder geval nog wat filtermateriaal (o.a. nieuw schuim en inlays!), purigen en een AM1000 CO2 reactor die is aangepast aan de buis diameter van de Fluval. Als je nog in andere dingen interesse zou hebben moet je maar even navragen of komen kijken.

Ik heb nog geen exacte prijs in gedachten, hangt ook een beetje van het pakketje spullen af wat er uiteindelijk uit gaat. Het filter zelf is echt nog in uitstekende staat, goed onderhouden, dus gaat niet weg voor 50 euro zullen we maar zeggen.

Ik kijk niet heel regematig op het forum meer, dus mocht ik niet reageren gebruik dan even de marktplaats berichten optie en zet erbij dat je via aqua forum komt.

PS: ben evt ook wel geinteresseerd in een ruil deal, als je een kleine bak hebt (maatje scapers tank) in goede staat. Moet dan wel een aquascape geschikt model zijn, niet zo'n standaard ding met kap ;)