Fineer Juwel Rio 450 donker hout


Wolf1976

Well-known member
Lid geworden
10 april 2021
Berichten
78
Leeftijd
48
Beste leden,

Helaas bevatte mijn tweedehands Rio 450 toch veel krasjes op het voorruit :( welke bij aanschaf niet te zien was en niet gemeld.

Maar gelukkig heb ik de achterwand verwijdert inclusief de kit en is het achterraam krasvij!!!

Nu heb ik enkel de twee uitsparingen bovenin de bak en wil ik deze wegwerken door bv plakfolie of fineer in dezelfde kleur als de standaard donkerbruine kleur van de Juwel Rio 450, heb al even gezocht maar bestaat hier van juwel misschien een soort reparatiefolie oid? kan ook niet vinden welke exacte kleur het is.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat deze kleur is, zo niet dan kijk ik in de bouwzaken welke er het dichtste bijkomt maar zou verwachten dat dit beschikbaar is voor als je kast oid beschadigd is

1619035822872.png
 
Ik heb nog nooit gehoord dat dit in de handel is en ik zou zelf eens bij de bouwmarkt kijken om te zien wat er in de buurt komt. Ik neem aan dat de achterkant nu dus voor komt. Kun je niet aan de nieuwe achterkant stukjes eruit halen en die weer in de openingen gebruiken? Ja het is maar een idee hoor.
Ik ben bang dat je het hoe dan ook altijd wel enigszins zal kunnen zien.
 
Ik heb nog nooit gehoord dat dit in de handel is en ik zou zelf eens bij de bouwmarkt kijken om te zien wat er in de buurt komt. Ik neem aan dat de achterkant nu dus voor komt. Kun je niet aan de nieuwe achterkant stukjes eruit halen en die weer in de openingen gebruiken? Ja het is maar een idee hoor.
Ik ben bang dat je het hoe dan ook altijd wel enigszins zal kunnen zien.
Bedankt voor de info, dat had ik inderdaad ook bedacht enkel zal dat er zoals je al aangeeft niet echt mooi uitzien. Aan de achterkant op de achterste klep maak ik een kleine opening in de klep waar de toevoer en afvoerpijp van de pomp in kan. Het aquarium staat op een dressoirkast dus dat zie je niet. Ander ben ik bang dat ik iets beschadig met uithalen van de openingen en nog verder van huis ben ;-)

Ga wel even zoeken naar plakfolie in dezelfde kleur
 
Ja omdat je het denk ik toch altijd wel iets blijft zien zal folie die het dichtste bijkomt ook prima kunnen denk ik.
 

Terug
Bovenaan