Even voorstellen


YaviOttenheim

New member
Lid geworden
20 maart 2023
Berichten
2
Leeftijd
32
Hallo allemaal,

Mijn zoontje van bijna 7 is al jaren gek van alles wat leeft in het water. Voor zijn verjaardag heb ik een 60 liter aquarium gekocht (zie foto). Omdat wij het welzijn van de dieren belangrijk vinden wilde ik jullie vragen welke soort vissen en hoeveel er in dit aquarium zou mogen.

Wie helpt ons hier een handje bij?
Wellicht ook wat advies over wat we nog allemaal in het aquarium zelf kunnen kopen?
Hij wil sowieso wat ornamenten van Spongebob. Maar wat nog meer?
 

Bijlagen

  • 20230320_094227.jpg
    20230320_094227.jpg
    201.7 KB · Weergaven: 66
Welkom en voor de samenstelling kun je hier een topic openen:

Persoonlijk heb ik niks met dat sponge Bob gedoe maar ja met kids is dat wat anders. Zelf zou ik wel zorgen voor voldoende planten in elk geval.
 
Welkom op het AF
 
Welkom en nadenken over visbestanden vinden de meesten van ons erg leuk om te doen.
Wel inderdaad even onder het juiste kopje een topic aanmaken, dan krijg je meer reactie.
 
Welkom op het forum! Er komt natuurlijk veel meer kijken bij het hebben van een aquarium, dan alleen het kiezen van een vissen bestand. Vandaar dat ik even de tip wil geven vooral veel informatie op internet en het forum te zoeken. Er word vaak erg op verkeken wat er allemaal bij het hebben van een aquarium hoort en het kan je veel (grote) beginnersfouten schelen šŸ˜„
 

Terug
Bovenaan