Even voorstellen


NoahC

Well-known member
Lid geworden
2 maart 2023
Berichten
137
Leeftijd
23
Locatie
Zuid-Limburg
Hallo Allemaal,

Sinds vandaag ben ik nieuw op het aquaforum! Volg al een tijdje de threads (sinds ik een jaar geleden een 30l aquarium aanschafte), maar omdat ik de hobby wel erg leuk begon te vinden (en daarom sinds deze week een 125 liter bak heb), werd het toch eens tijd lid te worden.

Mijn nieuwe aquarium; een Juwel Rio 125, is momenteel aan het indraaien. Wil deze gaan inrichten als een soort kruising tussen het Nederlands aquarium en het Nature Style aquarium (omdat ik ook waarde hecht aan onderhoudsvriendelijkheid en een rustige/schone look). Mijn oude 30l bak draait momenteel nog als simpel gezelschapsaquarium maar ik intendeer de vissen (zodra mogelijk) over te zetten en deze bak af te breken. Het visbestand aldaar bestaat uit kardinaaltetra, corydoras julii, guppy, otocinclus en rasbora galaxy.

Verder ben ik erg benieuwd naar jullie suggesties voor planten en vissen in de nieuwe bak. Ben sowieso Corydora Julii, otocinclus en Kardinaaltetra fan dus deze krijgen sowieso een plekje.

Ik kijk er naar uit met jullie mee te praten over de interessante onderwerpen op dit forum!

Gr. Noah
 
Welkom! Dapper dat je de stap hebt gezet en je bekend gemaakt hebt;)
 
Veel plezier op het forum! šŸ˜„
 
Inmiddels is de bak een kleine drie weken oud. De visjes uit de oude bak zijn overgezet en de eerste lichting planten is geplant.

Als jullie nog tips hebben qua inrichting, plaatsing van planten of welke planten nog een mooie toevoeging zouden zijn, dan hoor ik die graag!


DC26F459-E60C-480F-BAFA-8D45B888D1C1.jpg
E7459185-9276-4160-851C-256632C41CC5.JPG
 
Mooi bakje en hou de waterwaarden na 3 weken nog wel goed in de gaten.
 

Terug
Bovenaan