Even voorstellen


Letterlijk

New member
Lid geworden
7 januari 2023
Berichten
0
Leeftijd
39
Hallo forumleden, ik zal mij even kort voorstellen. Mijn naam is Letterlijk. Ben een half jaar geleden begonnen met een kleine bak van 40 liter (zie het filmpje). Deze draait erg goed. Waardes zijn goed, slakken doen het goed en de vissen lijken ook gelukkig. Tot de dag van vandaag geen last van alg gehad, af en toe wel een slakkenexplosie, maar dat was vrij snel op te lossen door wat minder te voeren. Aquascaping gaat mij wat minder af, probeer nu zelf wat submerge planten te kweken om de bak binnenkort opnieuw in te richten. Misschien binnenkort een grote bak beginnen, maar ik wacht eerst de energieprijzen af voordat ik aan zon slurper begin. Leuk om hier wat kennis te vergaren en andere enthousiastelingen te ontmoeten.
 

Bijlagen

  • VID-20230106-WA0023.mp4
    47.5 MB
Welkom op het forum! Mooie visjes en plantjes heb je! 😄
 
Welkom Letterlijk! Grappige naam heb je. Dat klinkt alsof er een gedachte achter zit?
 
Welkom.

Als ik het zeggen mag vindt ik het wel een erg druk vissenbestand voor een 40liter bakje.
beetje van alles door elkaar zo te zien op het filmpje.
 
Welkom Letterlijk! Grappige naam heb je. Dat klinkt alsof er een gedachte achter zit?
Zeker weten, ik moest letterlijk ooit een pseudo uitkiezen coor een forum. En zo is deze ook ontstaan. Figuurlijk kwam ik er niet mee weg. 😋
 
Welkom.

Als ik het zeggen mag vindt ik het wel een erg druk vissenbestand voor een 40liter bakje.
beetje van alles door elkaar zo te zien op het filmpje.
Zeker druk, maar wel in balans. Ondanks de grootte besteed ik er wel dagelijks aandacht aan en test vrijwel wekelijks de waardes en vernieuw vaak de planten. Iedere dag knip ik wel een doodgaand blaadje weg en herstek een nieuwe. Maar qua landscaping ben ik echt een leek. Maar dat heb ik ook in interieurdesign; daarin ben ik ook een lompe boer.
 

Terug
Bovenaan