Even voorstellen..


Gert1963

New member
Lid geworden
17 oktober 2019
Berichten
0
Goedenacht,

Even voorstellen:
Ik ben Gert Berends uit Eerbeek, 56 jaar, procesoperator in een papierfabriek. Werkzaam in 5 - ploegendienst.
Ik ben van plan om een aquarium te beginnen. Weet iemand een goede aquariumwinkel in Gelderland?
Leuk om hier info te vinden over mijn aanstaande hobby.

Grt,
Gert
 
Begin is er...
 

Bijlagen

  • 20191124_152128.jpg
    20191124_152128.jpg
    53.6 KB · Weergaven: 99
Deze week 25 kardinaal tetra's toegevoegd.
Volgende week nog corridoras, weet nog niet hoeveel en wat.. De week daarop vissen voor de bovenlaag. Zou ook nog wel een paar garnalen willen. Weet niet of dit kan.
 
Zou een fototopic starten als ik jouw was, daar kijken gemiddeld meer mensen en krijg je ook vaak leuk advies.

Kardinaaltetra's en garnalen zijn wisselende ervaringen over, hier pakten de tetra's ook de volwassen levende garnalen (scheurden ze levend en wel aan stukken)
 
Van harte welkom!
Je bak ziet er gelijk al top uit :thumbs:

Deze week 25 kardinaal tetra's toegevoegd.
Volgende week nog corridoras, weet nog niet hoeveel en wat.. De week daarop vissen voor de bovenlaag. Zou ook nog wel een paar garnalen willen. Weet niet of dit kan.
Deze vraag kan je het beste stellen in het topic https://aquaforum.nl/forums/samenstelling-visbestand.53/
Veelal kan je goed geholpen worden als je ook de maten van je aquarium en waterwaardes erbij zet.
 

Terug
Bovenaan