Erwin's zijn thuis oceaan.......


Het was al het harde werken vast en zeker wel waard!

Mare nu je zin weer terug is he :) krijgen we dan minimaal 1x per dag een totaaltje aan foto's enz :p ipv alles voor jezelf te houden:D
 
Het was al het harde werken vast en zeker wel waard!

Mare nu je zin weer terug is he :) krijgen we dan minimaal 1x per dag een totaaltje aan foto's enz :p ipv alles voor jezelf te houden:D

Kom maar keer gezellig voor de bak zitten.......scheelt me foto's maken
 
Zou leuk zijn als we met een hele club van het forum komen kijken:eek:

Ja idd en dan een weekend meteen. Plaats genoeg nu onder de bak :D

En daarna door na jou @jessicapilon maar uhm dat word dan een midweek helemaal na daarboven en dan alle bakken enz :D
 
mannen beneden, vrouwen (als ze leuk zijn) boven :D
 
Nu zie ik een groep visgekkies in campers en caravans voor me die door Nederland toeren om bij iedereen thuis aquaria te kijken:D

Die heb ik niet wel een e bike bakfiets hahaha mare daar heb ik een soort tent op dus zou ermee door kunnen toch :D
 
Laatst bewerkt:
mannen beneden, vrouwen (als ze leuk zijn) boven :D


Ik slaap altijd liever boven dus ik zal mn hoge hakken aandoen en wie weet heb je niets door:D:D. Mag aannemen dat het wel op een logeerkamer is dan:eek:
 
Ik slaap altijd liever boven dus ik zal mn hoge hakken aandoen en wie weet heb je niets door:D:D. Mag aannemen dat het wel op een logeerkamer is dan:eek:


Omg nu heb ik een beeld voor me dat ik liever niet zie:help:
 
Nou ja, dan blijf ik dus maar thuis want ik wil niet dat je er een trauma aan overhoudt:D:D.

Mare je kan dit ook aandoen dan. Kan je ook meteen even kennis maken met happer ;)

fluo-groene-mankini-voor-mannen.jpg

Of je gaat gewoon op die nieuwe bank liggen ;) echt gaat weer nergens over he :D heerlijk
 
lekker klusweekend gehad zo te zien, ziet er erg goed uit :thumbs:
 
Veel succes Erwin , ziet er in ieder geval veel belovend uit .
 
Zoiets draag ik al dagelijks hoor:D:D:D:p

Ik zeg niets :D alhoewel zou bijna om bewijs vragen mare denk dat dat geen goed idee is :p
We zullen maar on topic blijven he :D voor dadelijk @Erwin zijn gehele topic is verpest hahahaha
 
Ik zeg niets :D alhoewel zou bijna om bewijs vragen mare denk dat dat geen goed idee is :p
We zullen maar on topic blijven he :D voor dadelijk @Erwin zijn gehele topic is verpest hahahaha

Is het nu al :deal::6:mad::regen::rolleyes:
 
Hoe gaat het met de nieuwe sump?
 
Das een hele verbetering Erwin dikke proficiat en ben je nu tevreden of gaat er in de toekomst nog het een en ander veranderen ?
 
Hoe gaat het met de nieuwe sump?

Sump draait fantastisch goed :D

Das een hele verbetering Erwin dikke proficiat en ben je nu tevreden of gaat er in de toekomst nog het een en ander veranderen ?

Dank je, toekomst.................... zien dat koralen goed willen gaan groeien en dan koralen koralen koralen en nog eens koralen :D

Vraag ik me ook af en met de vissen en koralen?

Visjes top! koralen moeten nog wennen aan de stabiliteit :)
 
Kraak helder :)
 
Zeg, is die achterwand nu al eens gepoetst? :D
 
Fotos maakt meneer schijnbaar niet meer.....
 

Terug
Bovenaan