Erwin's zijn thuis oceaan.......


Wat plaatjes :D
_MG_4068.jpg
_MG_4020.jpg
_MG_4034.jpg
_MG_4040.jpg
_MG_4045.jpg
_MG_4048.jpg
_MG_4063.jpg
 
Damn, kerel! Het word echt steeds mooier! Begint een beetje te vullen zo, niet?
Die grondel uit de eerste serie, is die nieuw? Bruin/blauw visje uit de tweede serie ook nog niet eerder gezien.
 
Ohhhhhhhh zwijmel zwijmel! Bij beide de 1ste :smitten::smitten::smitten:

Dank je :D

Damn, kerel! Het word echt steeds mooier! Begint een beetje te vullen zo, niet?
Die grondel uit de eerste serie, is die nieuw? Bruin/blauw visje uit de tweede serie ook nog niet eerder gezien.

De gondel (zandhapper) zit er al wat maandjes in hoor, maar nu mocht hij op de foto :D
Bruin/blauwe visje is een diamant lipvis en woont al zeker half jaar hier :)
Vulling gaat langzaam maar de kleuren beginnen echt steeds beter te worden nu.

Over drie weken nieuwe grote sump om het nog beter te optimaliseren, zodat de nutrienten beter constant blijven.
 
Ah, dan zal ik die eerder nooit gezien hebben op de foto's ;)
Prachtige dieren in ieder geval.
 
Ik was net alles vanaf het begin aan het lezen en zag inderdaad dat je hem van het begin foto album al erin hebt.
 
Als ik toch eens rijk wordt :D:D en tijd heb :daisy::D
Mooi plaatjes pracht bak en dito inrichting
 
Zeg je nu serieus BEGINT wat te worden? Zie je dat echt zo? Ik persoonlijk denk steeds bij deze bak, dit is het he! Zo moet je een zee aquarium hebben. Dan is het af!

Wellicht heb ik deze gedachten omdat mijn kennis met en in zee aquarium zero is!

Ben je al begonnen met je 2de zwembad/schuimer;)
 
Zeg je nu serieus BEGINT wat te worden? Zie je dat echt zo? Ik persoonlijk denk steeds bij deze bak, dit is het he! Zo moet je een zee aquarium hebben. Dan is het af!

Wellicht heb ik deze gedachten omdat mijn kennis met en in zee aquarium zero is!

Ben je al begonnen met je 2de zwembad/schuimer;)

Haha ja hij moet nog veeeeeeeeel mooooier worden :D
Aanstaande donderdagavond begin ik met het leeghalen van een sump.............. dan vrijdag/zaterdag de tweede en alles ombouwen.
 
Oh en dan word het ook nog zo een mooi weer, zit jij in huis een zwembad extra te installeren:D nou hoop van zegen dat alles in 1x goed mag gaan!

Kan je erna je speciale koralen gaan halen :D
 

Terug
Bovenaan