Erwin's zijn thuis oceaan.......


Acropora stekken na een weekje wennen in de bak :smitten:
 
Je hoort het water serieus circuleren he Erwin en de kat op de achtergrond die ook wel graag eens gefilmd zou worden is ook tof.:thumbs:
 
is ook 60.000 liter/uur stroming op het bakje, dat krijg je niet stil maar ik vind het niet storend :D
Gniffel hoorde je, en ja die wil altijd alles opeissen :)
 
Sodeknetter wat een mooie bak :)

Vooral die mandarijnvis!
 
Dank je wel :)
 
Blijft geweldig om te zien, kerel, moet toch eens zien dat ik die kant op kom ;)
 
Als ik tegen de zomer een keer die kant uit moet .... Lees ..... ga dan wil ik deze supermooie aquarium heel graag in het echt bewonderen.
@ Edwin ligt Uden kortbij Amsterdam ofzo ?
 
Als je op de plaatsnaam klikt, ga je automatisch naar google maps;)


Ps
Erwin, prachtig filmpje!!
Ik kan daar niet zo goed mee werken met google maps vandaar dat ik het vroeg aan Erwin.:thumbs:
 
Het blijft nog steeds boeiend om naar te kijken en zover de koralen groeien zal het alleen maar beter worden . Toppie Erwin .

En omdat ik het niet laten kan 1 puntje van kritiek : Wanneer ga je die achterwand eens proper maken :D :D :D :D :D
 
Blijft geweldig om te zien, kerel, moet toch eens zien dat ik die kant op kom ;)

Ik ga graag mee :)

Jullie zijn erg welkom :)

Als ik tegen de zomer een keer die kant uit moet .... Lees ..... ga dan wil ik deze supermooie aquarium heel graag in het echt bewonderen.
@ Edwin ligt Uden kortbij Amsterdam ofzo ?

Ja vlakbij, kleine 100 km van Amsterdam af :D

Als je op de plaatsnaam klikt, ga je automatisch naar google maps;)


Ps
Erwin, prachtig filmpje!!

Dank je :)

Het blijft nog steeds boeiend om naar te kijken en zover de koralen groeien zal het alleen maar beter worden . Toppie Erwin .

En omdat ik het niet laten kan 1 puntje van kritiek : Wanneer ga je die achterwand eens proper maken :D :D :D :D :D

Makker!!!!!! :D :D :D
 
In de loop van volgende week verwachten we wel een nieuw filmpje van een nieuwe bewoner :D
 
Prachtig Erwin! Ook mooi om op het laatste de bak nog even in zijn geheel te zien.
 
Blijft mooi.
Ik zie Erwin er al in dobberen op een luchtbedje met een cocktail in zijn hand, zo een met een parapluutje en een schijf ananas.
 
Erg mooi op de vroege morgen Erwin.

Btw, volgens mij mag je ook weer wat van die vieze poliepen bestrijden;)
 
Mooi hoor Erwin .
Zoals John al aanhaalde , misschien wat pepermuntgarnalen erbij ? Stuk of 3 .
 
In de loop van volgende week verwachten we wel een nieuw filmpje van een nieuwe bewoner :D

Beloofd!

Prachtig Erwin! Ook mooi om op het laatste de bak nog even in zijn geheel te zien.

Dank je wel :)

Blijft mooi.
Ik zie Erwin er al in dobberen op een luchtbedje met een cocktail in zijn hand, zo een met een parapluutje en een schijf ananas.

Ja dagelijkse routine, beetje dobberen op mijn stukje zee :D

Erg mooi op de vroege morgen Erwin.

Btw, volgens mij mag je ook weer wat van die vieze poliepen bestrijden;)

Komt goed, vanaf aanstaande maandag krijg ik hulp........................

Mooi hoor Erwin .
Zoals John al aanhaalde , misschien wat pepermuntgarnalen erbij ? Stuk of 3 .

Pepermuntgarnalen zijn kansloos hier met een jagende murene en, en zelfs erger nog de lipvissen hier zijn verzot op garnaaltjes.
Maar ik krijg hulp van een speciaal visje op zeer korte termijn.


:thumbs:
Daar zal de bak wel van opfrissen lijkt me.

Alleen maagjes worden dan gevuld :D
 
Kan niet wachten om hem hier te zien shinen :D
Mooie is dat deze zee zeldzaam in de handel is, en ik niemand ken die momenteel deze houd (ook om de prijs)
En er komen morgen ook 4 moederdieren aan koralen, Acropora Formosa, callendrium, hystrix en een stylophora
 
Hystrix doet het hier goed en is een leuke koraal is mijn bescheiden mening.
 
Zelfs hier onder de oude pl deed die het vrij goed en is in een jaar 3x groter geworden. Ben benieuwd naar je foto s;)
 
heb helemaal in het begin eens een hystrix gehad dacht ik, die ging dood omdat mijn waterwaardes ruk waren :)
 
Kan John het jou aanleren om die in leven te houden :D
 
Zal ht nodig hebben ja :p
 
Ben benieuwd wat voor een vis je toe gaat voegen vandaag!
 
En hier istie dan :D
Cheatodon Declivis, koraalvlinder die zeer zeer zeldzaam gevangen wordt.
Hij zwemt sinds gister avond in de bak en eet al oke, is super op kleur en loopt hele dag met zijn mooie mohawk te pronken :D
20180130_203607-2.jpg
20180130_203534-2.jpg
 

Terug
Bovenaan