Ervaring met JBL PlanktonPur?


M

Mark.K

Guest
Hey allemaal,

Binnenkort ontvang ik van JBL een PlanktonPur testpakket.
Heeft er misschien iemand ervaring met deze voeding?
Linkje naar de producten

Gr. Mark
 
Nee. Het ziet er voor mij wel uit alsof JBL hier heel wat winst op maakt per pakje.

Niets mis mee om je vissen te verwennen hoor, maar waarom geen plakkaten diepvriesvoer?
Of heb je een duidelijk doel om je vissen JBL Plankton te geven?
 
Je vissen zullen het zeker op prijs stellen.Prachtvoer en het zakje/buisje hoeft niet in 1x leeg.
 
Thanks voor de antwoorden!

Krijg de set gratis, dus vandaar de vraag:D

Gr. Mark
 
Ik had een doosje gewonnen bij de aquaclub,ik vond het prima voer.
 
Ik had een doosje gewonnen bij de aquaclub,ik vond het prima voer.
Oke, ik krijg het via JBL zelf. Moet het alleen nog binnen krijgen:rolleyes:
 
Heb een paar keer een stickje meegekregen van de LFS hier. Vissen zijn er happy mee en gaan er goed op af. Met name de corydoras soorten.

Vraagje....hoe krijg je een testpakketje...?
 
Heb een paar keer een stickje meegekregen van de LFS hier. Vissen zijn er happy mee en gaan er goed op af. Met name de corydoras soorten.

Vraagje....hoe krijg je een testpakketje...?
Omdat ik meerdere JBL producten heb / gebruik. Maar de "actie" is al afgelopen:rolleyes:
 
Jammer voor mij...!
Gratis spul is altijd goed :D
Ze hebben wel vaker acties. Ik check regelmatig de site. Alleen moet je wel een account hebben. En ik weet even niet meer, of je daarvoor een product moet registreren of niet:rolleyes:
 
Inmiddels is het pakketje binnen. Dus ik kan gaan proberen. Alleen vraag ik me af, hoeveel geven is verstandig/voldoende?
het zakje/buisje hoeft niet in 1x leeg.

Ik heb "grote" en kleine zakjes.
o3A9H3KvVY6RvGCCXvZzxVcd5NYR6zWL.jpeg


Gr. Mark
 
Als ik het goed heb staat er op de verpakking voor hoeveel liter water het is. Eerst in een beker water doen voor het voeren. Er zit best veel in zo'n zakje...
 
Ohh, heb het vandaag binnengekregen, maar ik heb gewoon een beetje in het water gedaan, en de rest in de koelkast gedaan!
Zelfs m'n sluiers smulden ervan! Prachtspul, al zeg ik het zelf!
 
Heb vandaag ook mijn gratis pakje van JBL gekregen. 1 zakje M (voor middelgrote vissen 4 tot 14cm) en 10 zakje S (voor kleine vissen 2 tot 6cm) Staat ook op1 zakje tot 250 Liter.
Denk wel dat het ook afhangt van het aantal vissen je hebt he :D

Ga het straks testen. ik maat jullie het resultaat weten :petjeaf:
 
Ben benieuwd! Mijn proefpakketje is ook onderweg, is volgens mij inderdaad gekoppeld aan een evt account bij JBL (bv omdat je proscan gebruikt).
 
Mijn proefpakket is ook onderweg :D Je kunt gewoon een account aanmaken op de site van jbl. Daar hoef je niet perse jbl producten voor te hebben, maar je kunt ze er wel invoeren voor bijvoorbeeld eventuele garantie.
 
kan je gewoon een account aanmaken en dan een gratis proefsample aanvragen?
 
Ok test gedaan gisteren en..... De vissen smullen ervan. Met 1 M zakje per keer heb ik genoeg. Of 2 zakjes S. Deze zijn niet alleen voor kleinere vissen, maar ook minder inhoud. Ik moet wel zeggen dat de vissen er niet nauw op keken, zowel de neons als guppys(zelfs baby) aten gulzig van het M pakket.

Voor mij een positief resultaat om af en toe te voederen met de planktonpur
 
Net voor het eerst dit spul gevoerd, vissen lijken het echt heel erg te waarderen en de garnalen ook. Zo'n zakje maat S is voor mijn 90 liter met 13 kleine visjes (en de oto's maar die blieven het niet) wel veel, helft ligt dus in de koelkast voor morgen.
 
T is wel ongeveer net zo duur als nespresso cupjes voor je koffie zie ik :rolleyes:
 
Meestal maal ik gewoon zelf de bonen gelukkig, en mijn visjes vinden dit wel wat voor de afwisseling :p
 

Terug
Bovenaan