endler gup blijft op dezelfde plaats wiebelen


D

doejfa

Guest
Ik heb sinds twee weken endler guppen. Deze zouden sterker zijn dan gewone guppen uit de lfs. Een van de endlers wiebelt sinds een paar dagen op dezelfde plek. Mijn ervaring met guppen is dat zo'n gup na een paar dagen dood gaat. Weet iemand wat ik kan doen om de gup te redden? Ik heb hem apart gezet met voogle, catappa, esha 2000 en ectopur. Ik twijfel erg over de esha2000 omdat die niet helpt bij een serieuse ziekte (naar mijn informatie en ervaring). Wat is er aan de hand? Het is gedrag dat ik alleen van de guppen ken.
 
Heb je een foto s of nog liever een video?
Nee, de gup ligt nu heel stil, dus een video levert niets extra op. Een foto van een stilliggende gup is ook niet erg informatief, lijkt me. De gup is klein en lichtblauw en die zie je dus praktisch niet door het glas en het water op de foto. Maar als het me lukt, zal ik hem uploaden.
 
Heb je een foto s of nog liever een video?
geenvideo dus, wel een foto.
Zie je hier wat aan?
20170415-_DSF5907.jpg
20170415-_DSF5909.jpg
20170415-_DSF5907.jpg
 
ik heb een fimpje, heel duidelijk, maar hoe post ik het?????
 
dank je . Schimming zou kunnen. Maar mijn water is al tijden goed. Geen ammonium, geen nitriet, gH rond 6-8d, pH 7, nauwelijk fosfaat, nitraat rond 25 Wel is dit een guppie dat ik nu 2 weken heb plus ik heb sinds kort extra nanostroming in de bak. Dat kan ik er weer uit doen. voor de rest zou het dan vanzelf goed moeten komen? Is tot nu toe niet gelukt met wiebelende guppies.
Als het me lukt upload ik nog een video. Heb ik nog nooit gedaan
 
Ik weet ook niet hoe je filmpjes moet plaatsen. Ik heb een tijdje geleden wat opvang guppen van me moeder gehad en lag er ook wel eens eentje op de bodem. Ik heb van alles geprobeerd qua medicatie maar niets wat geholpen heeft. Ze gingen uit eindelijk toch dood.

Ben schommel ziekte ofwel shimmy en guppykiller tegen gekomen op het internet maar ben er nooit achter gekomen wat het nu uit eindelijk was. Bij haar waren het vaak de vrouwtjes die de problemen hadden.
 

Terug
Bovenaan