En daar is ze weer!


Y

Yaik

Guest
Hoi allemaal,

Jarenlang ben ik lid geweest van dit forum, was ik aan het stoeien met mijn record 60 en mijn aqua40.
Later een meterbak erbij gekregen.. Die eindelijk helemaal draaiende gekregen en toen kwam er een lek :(

Verder gegaan met mijn twee andere bakjes, en er nog een klein aquarium bij gekocht voor mijn uit de hand gelopen garnalen hobby.

Record uiteindelijk aan mijn moeder gedoneerd, aqua40 in de kliko gegooid, want het ding bracht me alleen maar ongeluk.

Na een tijdje een superfish home 8 erbij gehaald. deze opgestart maar niets meer mee gedaan.


Toen verdween de liefde een beetje. Ik heb uiteindelijk een huis gekocht, een hele lieve man leren kennen, en nu willen we samen eigenlijk wel weer een beetje beginnen aan de hobby. Mijn vriend heeft het idee om zelf een bak te bouwen, in afmetingen die mij vlinders in mijn buik geven, want dan kan ik eindelijk aan mijn grote amano project beginnen!! Zin in!!!

Op dit moment staat mijn superfish in de keuken te draaien met wat oto's erin.. deze moeten uiteindelijk plaats gaan maken voor CR's


Ik kon mijn oude account niet meer terughalen, dus heb een nieuwe gemaakt! Ik hoop hier weer enorm veel lees en schrijfplezier te krijgen!


Groetjes Yaika
 
welkom terug Yaika
zo zie je maar eens besmet met het virus wat aquaruim houden heet voor altijd verloren :D:D
 
Nou je hebt het goed voor elkaar zo te lezen! Een partner die de hobby ook leuk vindt en zelf wat wil maken, kan niet beter.;)
 
Dag Yaika en welkom terug op Aquaforum waar het toch zo gezellig vertoeven is met elkaar en mag ik vragen rond welke periode /welk jaar je dan zoal actief was hier op het forum ?Misschien dat ik je ken van vroeger want ben er ook al best een tijdje lid van en dat klinkt super dat je vriend met de zelfde hobby gezegend is.:thumbs:
P.S: Ik ben ook verscheidene jaren weg geweest maar het zijn de goeie die weder keren nietwaar.;)
 

Terug
Bovenaan