Eigen topic om zoveel mogelijk informatie te krijgen betreffende zeeaquarium.


Welk boek als ik vragen mag Johnny?
Praktische handleiding voor het zeeaquarium van Tanne Hof deel 1 is een herdruk wegens het onnoemelijke succes en op aanvraag van veel verschillende winkels.Ik heb het bij Standaard boekhandel gekocht voor plus minus 18 euro.
Deel 1 heb ik ,betekend dat er dan nog meerdere delen uitgebracht zijn :S
 
Nee er komt einde dit jaar een vervolg op het boekje van Tanne, hij is daar nu mee bezig om info etc... te verzamelen. Het is geen vervanging maar een aanvulling. Ook met dieren die nog niet besproken zijn of zelfs als onhoudbaar beschreven staan nu :)
 
Praktische handleiding voor het zeeaquarium van Tanne Hof deel 1 is een herdruk wegens het onnoemelijke succes en op aanvraag van veel verschillende winkels.Ik heb het bij Standaard boekhandel gekocht voor plus minus 18 euro.
Deel 1 heb ik ,betekend dat er dan nog meerdere delen uitgebracht zijn :S

Ja dat snap ik maar welke is dat andere boek dan?
 
Ik weet niet hoe goed je leest robru? (no offence) maar je post telkens de link van hetzelfde boekje ;)
NOG EENS VOOR DE DUIDELIJKHEID! ER IS TOT DUSVERRE MAAR 1 BOEKJE VAN TANNE HOFF!

volgend komt eraan, einde dit jaar zoals ik al beschreef :D
 
Zover ik weet gaat het om hetzelfde boek hoor Rob en het aantal pagina s is ook 56. Waar dat grote verschil in prijs inzit snap ik dan ook niet.
 

Terug
Bovenaan