Eheim Vivaline 240


Romeo

Well-known member
Lid geworden
19 april 2020
Berichten
286
Leeftijd
46
Iets ouder dan een jaar, kleur antraciet
Inclusief 2 classicleds + dimmers en een Eheim pro 4 filter, type 2271.
En heater uiteraard!

We gaan verhuizen en vroeg mij af wat ik hier nog voor zou kunnen vragen.

Alvast bedankt!
Romeo
 
Puur op gevoel, 300-350 euro voor de hele set. Sta niet raar te kijken als mensen op marktplaats minder bieden ook; er staan een boel lege bakken op ook.
Waarom neem je de bak niet mee naar je nieuwe woning eigenlijk? Ruimtegebrek?
 
Niet zozeer uit ruimtegebrek maar meer uit gemak en de zin om wat nieuws op te zetten. Als ik er een OK prijs voor kan krijgen dan ben ik bereid mn verlies te pakken. Zo hou ik bv nog wel mn CO2 set en vind ik het ook echt een fantastische bak maar zie gewoon mogelijkheden voor verbetering zo..
 
Ja klopt alleen wil ik mogelijk toch een andere bak en ben ik daarom aan het onderzoeken wat verkoop doet.. Scheelt mij verhuizen en minder stress tijdens verhuizen, snap je?
 
Ja daar zit wat in. Ik hoefde alleen mijn nano bakje te verhuizen laatst, dat was zo gepiept. Zo'n grote bak is wel ff andere koek inderdaad. Vraag is natuurlijk wat het je waard is; als je 50% van je originele investering overhoudt mag je nog blij zijn denk ik.
 
Ja klopt.. Ik weet t dus nog niet.. Uit praktisch oogpunt zou ik t wel fijn vinden wanneer ik m vanuit mn oude huis verkoop eigenlijk. Weet alleen nog niet precies wat ik wil..
 
Ik weet zo niet wat de bak nieuw heeft gekost maar je krijgt geen hoofdprijs en ik denk ook dat 30% een mooi bedrag is. Soms schrik je van de bedragen die ze op MP bieden.
 

Terug
Bovenaan