EHEIM Proxyma 175 aka "Chocolate special" van Dirk Bazuin


Ik heb altijd diepvries lobster eggs in huis voor de Kubotai's daar heb ik ze net een klein beetje van gegegeven en dat bevalt ze blijkbaar wel.
 
Ik bedoel dat je boven de bak, bv daar waar nu de planten staan, 1 enkel ledspotje ( puntverlichting) laat branden gericht op die plant, net een zonnestraal die door het bladerdak schijnt.
 
Ik bedoel dat je boven de bak, bv daar waar nu de planten staan, 1 enkel ledspotje ( puntverlichting) laat branden gericht op die plant, net een zonnestraal die door het bladerdak schijnt.
Op zich een leuk idee.

Gisterochtend voor de leds aan gingen werd de bak van linksaf door de zon verlicht.
Daar zwommen de visje lekker in de zon en rechts bleef het donker.
Dat was prachtig.
 
65EC4B27-DE1B-4279-B1E6-6359FE028588.png
 
Heel gaaf!
Heb ze zelf ook een tijdje gehad, ongeveer 4 maandjes voordat ik stopte. Daarna zijn ze naar een kennis gegaan. Echt heeele mooie beestjes maar absoluut niet de makkelijkste. Heb veel moeten leren in die tijd hihi.

Veel plezier van de schoonheden in ieder geval!
 
MOOI, dit soort opnames laten zien hoe deze visjes zich in de loop van de tijd hebben aangepast aan hun leefmilieu!! Heel goed in beeld gebracht!!!:thumbs::thumbs:
 
Zeer mooie vissen Dirk en ik vind dat het plaatsje waar je bak staat dat dat niet beter kon passen voor deze maat van bak.
Het is een zeer mooi geheel geworden en de inrichting van de bak is zo mooi met dat manzanita hout erin en dan nog die bladeren op de bodem en die roodbruine gloed.
Je word op slag verliefd op dat mooie bakje.
Hopelijk heb je inderdaad 4 koppels en ben ik ook wel benieuwd welke vissen er gaan bij komen.:thumbs:
 
Mooie foto's Dirk. Op de tweede zijn ze goed te zien.
 
Ziet er zeer mooi uit Dirk.
 
Volgens mij was het je echt het wachten waard he? Zit je nog niet vast geplakt naast de bak volop aan het genieten?
 
Gisteren 8 chocolaatjes kunnen tellen.
Dus ze zijn er allemaal nog en daar ben ik heel blij mee.
 
Waaw Dirk, wat is dit een prachtig bak geworden, de chocolaatjes maken het geheel helemaal af.
Het totaaltje vind ik erg mooi!
 

Terug
Bovenaan