Eheim ontkoppelsysteem afgebroken hoe kom ik aan onderdelen


B

bym

Guest
Gisteravond is het ontkoppel systeem van mijn Eheim professional 3 2073 afgebroken. Nou heb ik het apparaat uit elkaar gedraaid, maar krijg het systeem nog steeds niet ontkoppeld. Heb wel op internet kunnen vinden hoe het ding gemaakt moet worden maar geen webshop kunnen vinden waar ik onderdelen kan bestellen. Iemand ervaring met dit euvel?

Groetjes Brenda
 
Beetje mosterd na de maaltijd; Volgende keer een mailtje naar Eheim Duitsland sturen. Ze sturen dan kostenloos de benodigde onderdelen toe, en snel ook. :thumbs:

Echt top service, heb dit gevalletje ook gehad begin van de maand. Geen lastige vragen over garantie e.d.
 
Dat is dus echt een voordeel aan een wat duurder filter van een merk. Je hoeft niet alles in de prullenbak te gooien :).

Overigens heb ook wel eens problemen met die ontkoppel-systeem gehad. Dat is echt wel een min-puntje aan het systeem.
 
Overigens heb ook wel eens problemen met die ontkoppel-systeem gehad. Dat is echt wel een min-puntje aan het systeem.

Zorgen dat het gesmeerd blijft. Dat voorkomt een hoop narigheid. Eheim heeft daar een busje voor.
 

Terug
Bovenaan