Eheim filters, juwel aquaria 80 cm en toebehoren


S

Shorty M

Guest
Ik vroeg me af hoeveel het volgende nog oplevert:
Eheim professionel 3 Type 2071
Eheim professionele 2 type 2026

Een aquarium van 80 bij 35 bij 40 cm in gebruikte staat met bijbehorende kast/onderstel
Een aquarium van 80 bij 35 bij 30 cm in gebruikte staat
Beide met toebehoren zoals verwarming en licht.

Ik hoor het graag als jullie een idee hebben.
 
Een speurtocht je op marktplaats gaf geen antwoord?
De typenummers van de Eheim pompen zeggen me zo niet echt iets, maar een snelle check zegt dat ze nieuw zo'n 190 euro kosten.

Een 2e hands aquarium, zo is mijn ervaring in elk geval, brengt nog geen fractie op van de nieuwwaarde.
Al is de kast een pré.

Tja, wat is het waard?
Wat de klant er voor over heeft, maar dat is met alles zo en dus een beetje flauw antwoord.
Stel je maar in op een teleurstelling.
Wat jij vindt dat het waard is ligt meestal een heel eind af van wat je er voor krijgt.
Ik denk dat je met een paar honderd euro al blij mag zijn.
 
Ik denk dat je voor een goed uitziende bak van 80cm met kast met 75 euro erg blij mag zijn en zonder kast 50. Zelf heb ik vorig jaar wat bakken verkocht en het is triest wat men ervoor wil bieden kan ik je zeggen.
 
@Guppeman Dankjewel voor je snelle reactie, dit geeft me een beter beeld! Ik ben al een paar jaar uit de aquarium wereld dus vandaar dat ik het vraag. Het leek me handig om ook te weten wat de liefhebbers het waard vinden tov de marktplaats gieren.
 
@jessicapilon Ja ik was al bang voor die bedragen voor de aquaria. Dan is het misschien beter om te wachten om het zelf weer te gebruiken binnenkort ... Dankjewel voor de info!!
 

Terug
Bovenaan