Eheim 2328 vraag


H

haatweeoo

Guest
Dag,
in het midden van aan de ene kant de aan- en de andere kant de afvoer,zit bij de adapter bij de Eheim 2328 nog een "nippel".
Waar is die voor?
Eheim_adapter.jpg
 
Hallo,
die handleiding heb ik hier op papier,maar daar staat naar mijn idee niets over de middelste nippel in.
Ook zoek ik me lens naar het vermogen( liter per uur) van dit filter?
 
Hallo Bertus,nee,de nippel zit dicht,of beide kranen nu open op gesloten zijn.Een raadsel..
 
Is hij helemaal dicht?
Misschien foutje geweest?
Hij is wel dunner, dan de andere, he.
 
Ik zat te denken, ze gebruiken gietmallen voor die pomponderdelen en misschien is dit een universele mal waar die in gegoten is, waar verschillende types van gebouwd worden
 
Ja, is vreemd. Heb hem nu in mijn hand. en is dicht.
Dan zeg je, hoe kom jij daar nou aan>

Verkeerd nummer bij bestelling.\\

Dus , te groot voor mijn pompen.

Bij Aquaplantsonline gekocht.
 
Hallo,
die handleiding heb ik hier op papier,maar daar staat naar mijn idee niets over de middelste nippel in.
Ook zoek ik me lens naar het vermogen( liter per uur) van dit filter?

Volgens een Amerikaanse site komt dit uit op 277 gallon/h, dit zou dan 1050 liter per uur zijn. Echter maar 1 site kunnen vinden waar dit op stond.
 
De middelste nippel werd bij intervalfilters gebruikt om de luchtslang op aan te sluiten.

Maar daar kwamen ook drie slangen uit.

Echter als je de luchtslang afsluit, dan werkt de interval filter als normaal filter.

Dus als het interval mechaniek stuk is, kun je met deze adapter de interval filter normaal laten werken. En is een 3e luchtslang niet meer nodig.
Gewoon een stop.

Interval filter.

3D7BE614-35D9-498E-AEC3-9840E9EE6060.jpeg


85DD3A86-A3C8-4E32-8EC7-797CA6D08E78.jpeg
 

Terug
Bovenaan