eheim 2213


U

.urban.

Guest
Hallo Allemaal


Ik heb hier nog een nieuwe geheim 2213 liggen met alle toebehoren en 2 dubbele kranen zelfs het originele filtermateriaal zit er nog bij.

De pomp heeft een klein nadeel en dat is dat er aan de buitenkant van de filterpot een klein nokje afgebroken is waar de klemmetjes mee blijven zitten in geopende toestand.

Deze klemmetjes heb ik er extra bij


Wat is deze set waard?



Alvast bedankt!
 
Tja normaal zou ik zeggen max 2o-25 euro maar nu is er een nokje stuk. Dus daar pakt de klem niet meer op nu?? Is dat waar het pennetje doorgaat van de klem?
 
Klopt helemaal John waar het pinnetje doorheen gaat


Groet urban
 
Ja dat dacht ik al, maar dan kan op het moment dus 1 klem niet dicht. Dat zal de prijs zeker drukken verwacht ik.
Misschien dat Bertus als Eheim kenner hier een oplossing voor weet.
 
het is wel zo dat het verder niets af doet aan het functioneren als de kop erop zit dan klemt hij gewoon dicht.


Groet, urban
 
OP marktplaats zetten, voor 25 euro.
Of zelf gebruiken op je 700.
 
Ok, ik weet niet of het kan lekken hoor. Dat zal Bertus vast beter weten. Door het vacuum sluit hij wellicht goed af nog.
Toch ben ik bang dat het kopers afschrikt zeg maar. Vooral diegene die minder verstand ervan hebben.
Maar je kan het proberen zoals Bertus adviseert.
 
Zal de advertentie bij het topic aangeboden neerzetten er staat ook een foto op MP het nokte is alleen aan de onderkant afgebroken
dus het pinnetje klemt wel nog gewoon netjes op zoals het hoort

En dan heb ik nu in ieder geval een richtprijs!


Bedankt heren!

Groet, urban
 

Terug
Bovenaan