Een 'terug van weggeweest' verhaaltje

  • Onderwerp starter Marcel Biermans
  • Startdatum

M

Marcel Biermans

Guest
Hoi allen,

De afgelopen jaren ben ik niet echt actief geweest op het forum, maar met veel wijzigingen in de hobby, leek het me toch wel weer eens leuk om actief te zijn op het forum. Inmiddels heb ik 6 bakken draaien, 5 zoet en 1 zout.



2017-05-26 22.44.14.jpg

300L amazone, welke ik nu al enkele jaren heb draaien, maar waar ik eigenlijk niet zo blij meer mee ben. Planten doen het voor geen meter, bak is niet schoon te houden, bodem te fijn filterzand, kortom, tijd om deze om te gooien, zeker aangezien deze bak nogal prominent in de woonkamer staat.




2017-05-26 22.43.19.jpg

60L willekeurig bakje. Er zitten wat garnalen, slakken, 4 overgebleven vissen uit opgeheven bestanden in, met alle planten uit opgeheven bakken. Nogal een jungle, maar wel leuk.





2016-10-29 16.26.42.jpg

3x 125L in een stelling. De onderste bak is een quarantaine bak, dus die staat niet apart op de foto.

2017-05-26 22.45.12.jpg

Multi kweek, draait als een zonnetje!

2017-01-29 15.29.58.jpg

Net als de kersenbuiken kweek.




2017-05-26 22.48.41.jpg

100L zoutwater, net 2 maanden draaiende, dus er moet nog veel aan gebeuren. Gelukkig nemen de algen gestaag af.
 
Welkom op het AF
 
Wat een prachtige bakken heb je zeg!
 
Welkom en leuk dat ook jij al zout hebt draaien.
 
Welkom!


Erg mooie bakken!
Dat vraagt natuurlijk om een fotoalbum:D;)
 
Misschien kun je in de zeewatersectie of fotoalbum een topic openen over je bakje. Ik ben ook wel benieuwd naar de techniek die je gebruikt.
 
Welkom hier!
 
Welcome back Marcel,benieuwd naar het verdere verloop van je bakken.
 

Terug
Bovenaan