Een probeersel............


B

Bonky

Guest
Is het mogelijk om hier in deze rubriek een filmpje te uploaden?
Zoja, hoe gaat dat is z,n werk?
 
De link kopiëren en hier plakken, dat is alles :)
 
En hoe vind ik de link van m,n filmpje?
 
Dat ligt er aan hoe je hem hebt opgenomen en hoe je het op je pc hebt gezet, via Youtube kan je deze gelijk zien, via andere kanalen is het vaak even aanklikken en de link kopiëren.
 
Je zou ook een video kunnen posten in je al bestaande topic of je opent apart daarvoor een topic in fotoalbum. Zover ik weet kan en mag dat daar wel;)
 


Dit is voor mij de eerste keer dat ik zoiets doe, t,is dus nog een probeersel.
Het geheel ziet er nog erg amateuristisch uit en maakt nog een onrustige indruk, maarrrrrrr............:D
 
Leuk Willem en ik heb de 2 topics even samengevoegd zodat je geen dubbeltopic krijgt. Misschien kun je een volgende keer iets meer verschillende plaatsen in de bak kan laten zien maar het is een mooi begin hoor:thumbs:.
Lekker levendig bakje.
 
Je zou ook een video kunnen posten in je al bestaande topic of je opent apart daarvoor een topic in fotoalbum. Zover ik weet kan en mag dat daar wel;)
Aldus geschied.:thumbs:
 
Prima, leuk zo, nu weet je ook wat er niet erg lekker ging wat je volgende keer kan aanpassen, zo worden de films steeds beter.
 
Een volgend keer ga ik een statief gebruiken en ik zal ook wat buitenverlichting gebruiken zodat het niet alleen in het aquarium verlicht is.
 
Een statief is wel zo makkelijk.
Kan je precies de hele bak in beeld nemen.

Ik zou geen omgevings licht aan doen. En TV etc allemaal uit.
Als het helemaal donker is focust je camera beter. Anders zie je weerspiegeling in je glas.

En via youtube kan je gratis muziek onder je filmpje monteren.
 
Hierbij een update (zojuist geproduceerd):
 
Mijn excuse voor het foutief weergeven van de video, er zaten auteursrechten op de begelijdende muziek, als het goed is moet hij nu wel voor een ieder te zien zijn alhoewel ik niet gecharmeerd ben van die muziek.
 
 

Terug
Bovenaan