Een nieuwe start


4ndr3

Well-known member
Lid geworden
5 augustus 2022
Berichten
73
Leeftijd
55
Hallo allen,

Ik ben al een tijdje bekend met het forum, maar nu is het zover dat ik mezelf toch maar eens ga voorstellen.
Ik ben 4ndr3, ook wel André genoemd. Na 20 jaar lang verschillende formaten juwel aquariums te hebben gehad, hebben we een half jaar geleden een Oase highline 400 gekocht. Waar ik altijd voor een plantenbak ben gegaan, was het de bedoeling om nu eens wat anders te doen, mijn vrouw wilde meer hout en minder groen. Puur uit gewoonte wist ik de bak toch weer steeds voller met planten te zetten, maar dat gaat nu veranderen. 2 weken geleden een lading kienhout gehaald dat nu ligt in te wateren. Zodra dit zinkt ga ik de bak leeghalen en opnieuw inrichten, vandaar de titel een nieuwe start. Kijken hoe lang ik het dit keer volhoud. Zodra ik begin met de nieuwe inrichting zal ik een fotoalbum aanmaken.

Groet
4ndr3
 
Welkom, ik ben benieuwd te zien , wat voor bewoners je tussen het hout gaat laten zwemmen.
Oase 400 is 1.5m neem ik aan.
 
De bak is 1,4m. De bewoners blijven hetzelfde als er nu inzitten, dus die kan ik wel verklappen. In de huidige bak zitten 6 pterophyllum scalare manacapuru, een schooltje kardinalen, een schooltje corydoras sterbai, een paar overgebleven bijlzalmen, een schooltje otocinclus en een paar l nummers.
 
Hallo Andre! :zwaai:
Hier een steek van jaloezie...
De Oase Highline 400 is echt mijn droombak!
Maar met de juiste verlichting en dingetjes wordt dat jaaaaren sparen.
Ik kijk er naar uit om jouw bak te zien!
 
Fijn om te mogen volgen !
 

Terug
Bovenaan