Een kijkje onder water bij Ineke


I

Ineke

Guest
Wat is dit toch een leuke hobby en wat kun je van iets kleins toch gelukkig worden.

Om de argussen wat bij te voeren, maar eens spinazie geprobeerd. Volgende keer misschien iets langer koken, maar het is een waar feestmaal.






 
Leuk gezicht ja, maar ik dacht me te herinneren al andere topic's van jou te hebben gezien.
Ben even gaan zoeken en je hebt er al 3 ;-) Voor elke losse bak eentje.

Ik zag deze video namelijk en dacht, huh zag ik daar laatst ook al iets van? Hmm kan eigenlijk niet want dit is het 1e bericht in een nieuw topic.
Toen keek ik even op je naam en zag al waar m'n ''herinnering'' vandaan kwam :D
Wil me uiteraard nergens mee bemoeien, maar is het voor het overzicht (zowel voor ons als voor jouzelf) niet slimmer om de topic's samen te voegen?
 
Pracht schouwspel Ineke
Mooi stuk hout:S waar Godzilla in ligt zelf maak of zo gekocht
Trouwens wel goed dat je Godzilla op een groente dieet zet tjonge wat een mooi forse vis zeg :smitten:
 
Oh dit is echt mooi om gade te slaan. Die Argussen weten wel raad met de spinazie, prachtig.
Mooie filmpjes!
 
Leuk gezicht ja, maar ik dacht me te herinneren al andere topic's van jou te hebben gezien.
Ben even gaan zoeken en je hebt er al 3 ;-) Voor elke losse bak eentje.

Ik zag deze video namelijk en dacht, huh zag ik daar laatst ook al iets van? Hmm kan eigenlijk niet want dit is het 1e bericht in een nieuw topic.
Toen keek ik even op je naam en zag al waar m'n ''herinnering'' vandaan kwam :D
Wil me uiteraard nergens mee bemoeien, maar is het voor het overzicht (zowel voor ons als voor jouzelf) niet slimmer om de topic's samen te voegen?

Ik wilde in de topics van de afzonderlijke aquariums meer de specificaties gaan zetten en het visbestand. Het verloop ook van mijn handelingen.
Hier meer zomaar wat filmpjes.
Ik kijk het net even terug. Misschien is het inderdaad wel handiger dit bij elkaar te houden.
Moet iemand dan wel voor me doen. Ik kan het zelf niet meer wijzigen?

Godzilla... :br: Goeie naam! Wat is het merk en type van deze 'plakker'?

Godzilla is een Plecostomus. Hij kwam met een kleinere bak mee.

Het stuk hout is van kunststof. Ik vond het op deze manier natuurlijk genoeg om neer te zetten. Godzilla woont daar samen met Keez de synodontis eupterus.

In een filmpje bij de Trofis 1200 eten ze samen.
https://www.aquaforum.nl/threads/dagboek-trofis-colisa-120-van-ineke.160493/
 
Heel leuk zeg die filmpjes en wat een mooie vissen heb je. Ik ga je andere topics ook eens bekijken!
 
De nieuwe zwaarddragers kregen vandaag, waarschijnlijk voor het eerst, spinazie.
Broccoli ging er gisteren ook gretig in.
Ook de Cory's in de andere bak smullen er goed van.

Het valt me wel op, dat de dwerg gourami's (zo dwerg zijn ze niet...) niet komen eten, terwijl de goud (?) gourami er lustig op los snoept.







 
Leuke filmpjes hoor!
 

Terug
Bovenaan