Easyled 2 verlichting


Marc76

Well-known member
Lid geworden
15 augustus 2022
Berichten
966
Leeftijd
47
Ik heb hier nog een aquatlantis easyled 2 (100cm) verlichting liggen.
Komt uit de splendid 100 en is zo goed als nieuw,
is maar een week of 7 gebruikt geweest.
Wat zou die waard zijn?
 
Het is ook maar net wat de gek ervoor wil neerleggen. Het is wel handig als je kan aangeven wat die verlichting kost.
Ik denk dat je toch al snel 1/3 moet inleveren en op MP vang je vaak helemaal te weinig voor je spullen.
 
Aquarium verlichting kan zo erg wisselen van prijs dr zijn genoeg mensen die voor zo iets een paar 10tjes op mp willen neerleggen. Zit er zelf bijna aan re denken 100 lampen in te kopen om ze via mp voor de dubbele prijs door te verkopen zo goedkoop kan je ze uit china halen. Gemak dient de mens. Mensen op mp hebben half geen iedee wat kosten kunnen betekenen voor producten. Ik zou het op mp een paar weken voor 30 of 40 euro proberen (mocht dat niet te veel afwijken van de nieuwprijs)
 
Het is ook maar net wat de gek ervoor wil neerleggen. Het is wel handig als je kan aangeven wat die verlichting kost.
Ik denk dat je toch al snel 1/3 moet inleveren en op MP vang je vaak helemaal te weinig voor je spullen.
En wat kost die nieuw denk je ongeveer?
Ja en de kans dat je het verkocht krijgt is ook bijna onbestaande,
dan moet er al net iemand zijn die zijn verlichting kapot heeft en net die afmeting nodig heeft.
 
Mja dan moet je dus met dit soort producten concureren...
 

Bijlagen

  • Screenshot_2022-10-25-15-58-59-011_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2022-10-25-15-58-59-011_com.android.chrome.jpg
    211.2 KB · Weergaven: 77
Beste marc 76

Volgens mij is er geen 100 cm. variant, verbeter me maar of 895 lang of 1047 mm.
 
Beste marc 76

Volgens mij is er geen 100 cm. variant, verbeter me maar of 895 lang of 1047 mm.
Hij komt uit een splendid 100.
Heb juist gemeten,
de gehele lamp met behuizing is 101cm,
de led op zich is 84cm.
 
Als je kijkt in mn link dan zie ik die lengte er niet bijstaan.
Nee dat klopt.
Die universal die ziet er ook anders uit.
Die van mij zat in de splendid toen ik hem kocht,
daar zat verder ook niks bij om hem bv in lengte aan te passen ofzo.
Daarmee dat ik vermoed dat die van mij ook enkel op een splendid 100 gebruikt kan worden.
Op de site van aquatlantis staat er ook geoon easyled 2 bij en niet easyled 2 universal.
 
Tja bij die van de link staat wel universal hoor. Staat er op de lamp niet een naam ofzo vermeld dan?
 

Terug
Bovenaan