Duur voer?


Dinie

New member
Lid geworden
29 december 2023
Berichten
3
Leeftijd
64
Ik heb 7 Botia's sidthimunki. Zou ik daar Japonica garnalen bij kunnen zetten of worden die heel duur vissenvoer?
 
Dat vinden ze inderdaad wel lekker.
 
Heb ze wel gehad inderdaad, het zijn vrij snelle vissen, dus een garnaaltje heeft weinig kans.
 
Ik heb 7 Botia's sidthimunki. Zou ik daar Japonica garnalen bij kunnen zetten of worden die heel duur vissenvoer?
Volwassen japonica's zijn te groot om opgegeten te worden door de dwergbotia's. Mijn ouders hebben een groep japonica's samen met de botia lochachata. Deze botia's zijn een pak groter dan de dwergbotia's. Deze tonen totaal geen interesse in de japonica's. Kleinere garnalen zou ik er echter niet bij houden.
 
Volwassen japonica's zijn te groot om opgegeten te worden door de dwergbotia's. Mijn ouders hebben een groep japonica's samen met de botia lochachata. Deze botia's zijn een pak groter dan de dwergbotia's. Deze tonen totaal geen interesse in de japonica's. Kleinere garnalen zou ik er echter niet bij houden.
Dan ga ik het toch maar eens proberen. Bedankt voor je reactie.
 
Japonica garnalen zijn inderdaad veel groter, dan de meeste garnalen. Maar ik ging ervanuit dat je het niet over Japonica's had..
 

Terug
Bovenaan