Dubia bakje


Nekko

Well-known member
Lid geworden
26 oktober 2015
Berichten
3,143
Locatie
Rotterdam
v4eGGIjeUsk4SFSwJSHRfPAaFG26YmfY.png
v4eGGIjeUsk4SFSwJSHRfPAaFG26YmfY.jpeg

v4eGGIjeUsk4SFSwJSHRfPAaFG26YmfY.png

v4eGGIjeUsk4SFSwJSHRfPAaFG26YmfY.png
 
Nog een topic met enkele foto's van dieren die gehouden worden op een manier die niet hoort. Wss opnieuw een impulskoop... triestig! :stom:
 
+1 voor Pol
-1 voor Nekko

.
 
Wat zit hier eigenlijk in?
 
Dubia's zijn voedseldieren. Dit is zeker niet de manier om die te houden, maar een plastic doosje met een stukje karton vind ik ook niet de beste optie om eerlijk te zijn...
 
Is er een speciale manier om kakkerlakken te houden?
 
Voor kakkerlakken ziet het er mij zo slecht toch niet uit ;)
 
dolle ancistrus zei:
Voor kakkerlakken ziet het er mij zo slecht toch niet uit ;)
ik ben het met je eens. Ze doen het ook goed (geen idee of kakkerlakken het slecht kunnen doen maar ja...)
 
Pol_de_gezzmol zei:
Nog een topic met enkele foto's van dieren die gehouden worden op een manier die niet hoort. Wss opnieuw een impulskoop... triestig! :stom:

willem666 zei:
+1 voor Pol
-1 voor Nekko

Kom op zeg,is dit nou niet iets wat overdreven in dit geval?
 
Ziet er netjes uit moet ik zeggen..
Al ben ik heeeeeel erg niet van de kakkerlakken, had er ooit een miljoen in huis, blij dat ik er van af ben ;)
 
Gekko,s in huis nemen, die vreten ze.
 
Worden deze dubia's straks gevoerd aan vissen, reptielen enz.? Zo niet, zitten ze daar prima in. Zo wel, zou ik aan een steriele, makkelijk schoon te maken bak denken. Dit omdat je de kwaliteit van de voedseldieren zo hoog mogelijk wilt houden.
 
idd, volgens mij hebben de mensen gereageerd zonder te weten wat een dubia is, blijkbaar gewoon een kakkerlak dus. Voor zover ik het zie verzorgd Nekko deze kakkerlak wel goed. Maar ik ken niets van kakkerlakken maar slecht kan dit niet zijn.Ik zie een bakje met een paar mooie plantjes dus wat dan wel de goede manier zou zijn om ze te houden weet ik niet. Daar zullen sommigen wel meer van weten zeker.
 
Seabait zei:
Kom op zeg,is dit nou niet iets wat overdreven in dit geval?
Overdreven of niet, we zien wederom (jawel, helaas) dat Nekko eerst doet en pas als er commentaar komt gaat vragen...

Nekko zei:
Is er een speciale manier om kakkerlakken te houden?
En dat is dus juist wat velen op dit forum willen voorkomen: eerst vragen dan pas doen, is wat de meerderheid hier graag ziet :deal:
 
Sorry moderator Ivo,zal het niet meer doen... ;)
 
En ook geldt: kennelijk meent Pol_de_gezzmol hier misstanden aan de kaak te (moeten) stellen.
Nog niemand heeft hem gevraagd wat er dan mis zou zijn. Misschien die vraag eens stellen?
Pol: wat is er hier volgens jou mis?
 
Mascha&Ivo zei:
Seabait zei:
Kom op zeg,is dit nou niet iets wat overdreven in dit geval?
Overdreven of niet, we zien wederom (jawel, helaas) dat Nekko eerst doet en pas als er commentaar komt gaat vragen...

Nekko zei:
Is er een speciale manier om kakkerlakken te houden?
En dat is dus juist wat velen op dit forum willen voorkomen: eerst vragen dan pas doen, is wat de meerderheid hier graag ziet :deal:

Ik neem aan dat nekko deze diertjes heeft gekocht om reptielen of amfibie�n te voeren, en dat hij een paar apart heeft gezet in zo'n bak. Maar, bij Nekko is het om eerlijk te zijn moeilijk te zeggen...
 
Volgens mij is er echt geen probleem, er zijn veel mensen waarbij 5 sluiers in een 60ltr bakje zitten, waar niet zo erg gereageerd wordt.
 
Misschien dat Nekko kan aangeven wat nu precies de bedoeling is.
 
Volgens mij heeft het beestje het hier diervriendelijker dan dat het met 100 soortgenoten in een plastiek bakjes zit met wat krantpapier!
 
Ze zijn niet bedoeld als voedsel.
En Mark maak je geen zorgen bij ons in de dierenwinkel gebruiken ze de havenkrant voor de muisjes/kakkerlakken enzo.
 
Nekko zei:
Is er een speciale manier om kakkerlakken te houden?
M&I zei:
En dat is dus juist wat velen op dit forum willen voorkomen: eerst vragen dan pas doen, is wat de meerderheid hier graag ziet :deal:

Nu ben ik beniewd. Hoe hou je kakkerlakken?
 

Terug
Bovenaan