Dubai 100 kreekje van Kreek


K

Kreek

Guest
Eindelijk na wat veel te lang wachten leek is mijn aquarium gearriveerd. (zie ook mijn voorstel topic)

image.jpg


Natuurlijk meteen controleren of alles compleet was, maar ;( helaas.

De Dubai 100 heeft drie losse dekselkleppen. En er zijn er maar twee! Ik mis de verlichtingsklep, alsmede de verlichting en natuurlijk ook de tijdklok en het sleuteltje. Direct gebeld natuurlijk. Eerst en vooral wil ik even zeggen dat het niet de schuld van de winkel is. Hij was er gewoon raar van en is op dit moment alles aan het afbellen. Ik heb zo een vermoeden dat er een extra doos bij had moeten zitten, weet iemand dat? Ik heb geen ervaring met Ferplast, alleen met Juwel namelijk. Ik word teruggebeld, dus afwachten maar.
 
Dat is geen leuk begin zeg :(

Helaas kan ik je niet verder helpen. Ik heb geen ervaring met Ferplast.
 
ferplast leverd alles compleet in 1 doos,
dat is balen natuurlijk

mijn ferplast had ik in de winkel open gemaakt ter controle
 
oei, dat is balen! aan je eerste zin te horen heeft het al lang geduurd en dan dit ook nog :(

veel suc6!
 
ach dat is balen zeg, moet je nog langer wachten. hopelijk krijg je de missende onderdelen snel en kun je lekker aan de bak met inrichten
 
Het duurde inderdaad even voor ik dit aquarium binnen had, dit omdat ik niet via de lokale pet's place wilde bestellen en ook niet on-line. Gellukkig maar, want ik ben nu wel blij met de service. De lichtkap is geregeld en komt volgende week binnen. Kan ik nog even in alle rust over de inrichting nadenken! Ik heb het aquarium wel alvast op de goede plaats gezet en met laagje water gevuld. Tot nu toe geen lekkage! Ja, ferplast moet zich nog wel bewijzen tegenover mij. Ik heb er een foto van, maar ik krijg deze niet in zicht. En dat terwijl de vorige mij wel gelukt is. Heb meer dan een uur alle mogelijke cmbinaties geprobeerd, niks. Wat doe ik fout?

BZmDxGvD_Q7PblVG-6EJO_8V9eqF6qyF.jpeg