Druten(NL)-Topfish


W

will84

Guest
Poosje terug bij deze winkel geweest. Ontzettend vriendelijk en goed geholpen.
Mooie schone bakken en mooie en bijzondere vissen.
Echt een aanrader!

Willeke
 
Ik ben hier gisteren ook geweest. Ze vierden toen hun half-jarig bestaan. Inderdaad een nette, schone winkel en vriendelijk personeel. Wel had ik de indruk dat men je erg graag 'water-verbeter-middeltjes' aansmeert. Kennis over het algemeen is volgens mij goed, op garnalen gebied kan het denk ik net iets beter; moet er wel bij zeggen dat ik ook nog een 'beginner' ben, maar ik ontdekte hier en daar wat 'foutjes' die als feit gebracht werden, overigens geen ernstige fouten.

- Kwaliteit van het assortiment
Ik denk prima. Visjes (rasbora's) zitten nu een halve dag in het bakje en doen het nog prima :)

- Breedte van het assortiment (vissen en producten)
Wat mij betreft prima, zeker voor het beschikbare vloeroppervlak. Buiten ligt erg veel hout (plus wat mij betreft).

- Klantvriendelijkheid
Prima! Al vergaten ze de taart (die er vanwege hun half-jaar-feestje stond) aan te bieden. Geeft niets, had kort daarvoor al een verjaardag (en genoeg taart) gehad :)

- Kennis van zaken
Over het algemeen goed, kan op garnalen-gebied denk ik iets beter.

- Prijsstelling
Volgens mij redelijk marktconform / gemiddeld.
 
Er zit een nieuwe eigenaar in de winkel. Komt nu ook een vijverafdeming bij. Zoals ikn het nu zie wordt de zaak nog beter dan voorheen. Erg ruim aanbod, veel eigen import dat pas na 2 maanden quarantaine in de verkoop gaat.
 

Terug
Bovenaan