Dooars in Noord Bengalen biotoop


Eco Creations

Well-known member
Lid geworden
23 maart 2018
Berichten
845
Leeftijd
35
Locatie
Heerlen
Na het artikel over het Brahmaputra stroomgebied biotoop en het artikel over het Pantanal biotoop, heb ik weer een nieuw artikel klaar. Wederom een wat onbekender, maar prachtig gebied, de Dooars in Noord Bengalen (India).
Hier komt o.a. de Dario dario, Badis badis, Hara jerdoni, Microphis deocata en verschillende Trichogaster soorten vandaan.

Net als het vorige artikel, bevat ook dit artikel een beschrijving van het gebied met kaart materiaal en foto's. Ook heb ik wederom een overzicht van aquariumvissen en aquariumplanten opgenomen die binnen dit gebied voorkomen. Wil je dus graag meer te weten komen over waar bepaalde vissoorten vandaan komen, of heb je interesse in een Dooars biotoop aquarium? Lees dan snel het artikel!

Link naar de resource pagina om het artikel te lezen op dit forum.

Heb je vragen of wil je het artikel graag in PDF formaat toegestuurd krijgen, laat hier dan een berichtje achter.
 
Bedankt! Leuk om te zien dat het ook gelezen word!
 
Ik zou hem graag lezen, maar de site zegt: download not available... :S
 
Heel mooi en uitgebreid artikel, mijn complimenten!:thumbs::thumbs:
 
Ik zou hem graag lezen, maar de site zegt: download not available... :S

Vervelend om te horen, je bent niet de eerste die dit meld.
Misschien dat iemand van het beheer hier eens naar kan kijken? @jessicapilon @Marcel @TonHageraats @Crash
De artikelen mogen van mij ook op de website onder 'Artikelen' worden geplaatst als dit het gemakkelijker maakt.

In het verleden heb ik de artikelen via Sribd gepubliceerd. Het nadeel is dat ik er daarna geen controle meer over heb. Ik houd daarom de artikelen het liefst centraal op dit forum.
 
Vervelend om te horen, je bent niet de eerste die dit meld.
Misschien dat iemand van het beheer hier eens naar kan kijken? @jessicapilon @Marcel @TonHageraats @Crash
De artikelen mogen van mij ook op de website onder 'Artikelen' worden geplaatst als dit het gemakkelijker maakt.

In het verleden heb ik de artikelen via Sribd gepubliceerd. Het nadeel is dat ik er daarna geen controle meer over heb. Ik houd daarom de artikelen het liefst centraal op dit forum.
Tja, alleen donateurs hebben toegang tot de resouces.....:stars:;)
 
Dan zijn het geen donateurs meer, maar eerder abonnees :D
Bedoeling is juist dat mijn bijdrage voor iedereen toegankelijk is. Ik zal het beheer een berichtje sturen en even kijken of we hier iets aan kunnen doen.
 
Met hulp van @Crash staan alle artikelen nu ook onder het tabblad "artikelen" bij de sectie "Inrichting", veel leesplezier! :book:
 

Terug
Bovenaan