Discus Beestenpot Uden


patty776

Well-known member
Lid geworden
4 januari 2015
Berichten
2,313
Locatie
Noord-Brabant
dit was een redelijk goede zaak met personeel dat verstand had van vissen helaas is dat personeelslid weg en is het in 2 maanden ook een stuk minder geworden
er loopt nu een jong broekie rond dat bv niet eens wist dat er van betta's een crowntail variant bestond onder de vrouwen en door een ander personeelslid ben ik helaas al 2x niet al te vriendelijk behandeld (ronduit afgesnauwd) ofwel ik kom er alleen nog als het echt noodzakelijk is verder de bakken zien er netter uit als voorheen maar heb ik niet het gevoel dat er nog met verstand met de vissen omgegaan wordt voorheen zag ik nooit dode vissen daar in de bakken nu al 2x mee gemaakt dat er in 4-5 bakken 1 of 2 dode dieren lagen
ook zijn ze naar mijn gevoel deze afdeling aan het inkrimpen is het assortiment is al zeker 25% minder dan voorheen
jammer want was een zaak waar ik graag kwam
 
Mag ik ervan uitgaan dat je ook al met de betrokken ondernemer hierover gesproken hebt? Lijkt me wel correct voordat je dit bericht op Facebook zet. Het is namelijk geen beste reclame voor de zaak.

Hobbygroet,
Jos Hut
 
idd ik heb dit aangekaart en ook de eigenaar was toen niet al te vriendelijk
 
Een winkelier hoort de opmerkingen van klanten serieus te nemen wat mij betreft.

Hobbygroet,
Jos Hut
 
Ik kwam h��l graag bij deze zaak. De jongen die er eerst werkte was meer dan behulpzaam, uiterst professioneel en gepasioneerd en zeer klantgericht. Zeker niet de goedkoopste wat vissen betreft, maar hij leverde wel kwaliteit.

Begin oktober heeft hij ontslag genomen en is er een ander voor hem in de plaats gekomen. Ik heb even met hem staan praten en hij kwam in elk geval vriendelijk op mij over. Meer kan ik er niet over zeggen.

Wat het afgesnauwd worden betreft, ik denk dat ik weet over wie je het hebt. De naam kan ik niet noemen, maar ik denk wel dat ik weet wie je bedoelt (een blonde vrouw). Zij komt zeker niet vriendelijk over en zegt ook eerlijk dat ze geen verstand heeft van vissen.

Ik heb voordat ik verhuist ben zo'n 220 vuur garnalen naar deze zaak toe gebracht. Die mocht ik van de vorige eigenaar ruilen tegen crystal reds. Benieuwd hoe dit gaat aflopen...
 
jij hebt die CR's dus nog niet ontvangen?
die nieuwe jongen is zekers behulpzaam maar heeft weinig verstand van zaken en is niet de eigenaar, de eigenaar zelf en de dame waren zeker niet behulpzaam
 
Klopt hij was inderdaad niet de eigenaar. Type foutje. Ik woon nu tijdelijk in bij mijn ouders omdat we een neiuw huis hebben vekocht, dus het duurt ook nog wel even voor ik een nieuwe bak ga opstarten. Als het goed is kan de eigenaar nog wel in contact komen met Bas... Bas kennende zal hij er alles aan doen om te zorgen dat ik mijn CR's krijg.
 
als je geen tegoedbon of zo hebt vrees ik het ergste
 
Nou, afgelopen dinsdag weer een keer hier binnengelopen. Echt niet leuk om te zien hoe deze afdeling is afgegleden naar wat het nu is. Het aanbod wat vissen betreft is behoorlijk triest. Vijf bakken met guppen, drie met goudvissen, neon tetras die er erg slecht uitzagen (kan ook aan de verlichting liggen) en als dieptepunt drie dode vissen in drie verschillende bakken.
Verder zagen de bakjes met garnalen er niet goed uit. Al het mos en verdere beplanting is er uitgehaald en de garnaaltjes zagen er maar bleekjes en bang uit.
De blonde vrouw waar eerder in dit topic over werd gesproken, was bezig met bakken schoonmaken en daar was ze duidelijk niet blij mee. Er kon nig geen goedemiddag vanaf. Het is dat ik daar n��it van z'n lang-zal-ze-leven kan verdienen als waar ik nu werk, want anders had ik meteen een open solicitatie neergelegd, want ik weet zeker dat ik het beter kan als degene die het daar nu voor het zeggen heeft.

Heel erg jammer van deze zaak waar ik met veel plezier kwam...
 
Aquabeek net voorbij boekel eens proberen
 
:D

kom ik ook regelmatig kennen ze me inmiddels zo goed dat ze me bij naam noemen :p
 
Ik vind het ook jammer dat die jongen weg is. De tip van Aquabeek neem ik ter harte, ga ik volgend weekend eens langs. Altijd prettig om een ander adresje in de buurt te hebben. Vullen ze hier ook CO2 flessen? Normaal ga ik naar Best of Helmond.
 
gisteren nog ff geweest tot mijn verbazing gaan ze inkrimpen het hele aquagedeelte gaat 80% kleiner worden en word schijnbaar in de winkel geplaatst.
 

Terug
Bovenaan