Diamantgoerami


D

de marte

Guest
Ik heb sinds zaterdag 4 diamantgoerami,s in mijn bak zitten 1m 3 v
Dit zijn de eerste bewoners. Nu is het mannetje al sinds gister een schuimnest aan het bouwen en er zit ook een vrouwtje in die wel erg dik is. Nu ik net thuis kwam waren ze al aan het paren. zal ik even wachten met de volgende vissen toevoegen ( was ik zaterdag van plan) of maakt dit niet uit. Ivm het opeten van de eitjes?
 
Het is een vision 260
Er komen nog een schooltje corydoras adolfoi bij
5 altispinosa en een school kardinaaltetra,s. ( grote van de school ben ik nog niet uit. Graag advies hierover)
 
Is wel een grappig gezicht als het mannetje om het vrouwtje gerold zit
 
Als je straks iets over wil houden van je jongen, zou ik ze, als ze vrij zwemmen in een apart bakje doen of kweeknet.;) Maar anders is het dat de sterkste overleven. Heb je een goed geplante bak dan zou dat kunnen lukken en anders is het snel een lekker hapje voor de overige dames gourami`s.
En wie weet als er een goede klik is tussen man en vrouw heb je snel kans dat ze gewoon na een paar dagen nogmaals paren!!
Succes
 
De bak is goed beplant. Ik zie overal tussen de drijfplanten de jonkies zitten. En mijn mannetje had van de week al een ander vrouwtje te pakken. Is een echte casanova geloof ik haha
 

Terug
Bovenaan