Dennerle evolution deluxe PH controller 2013


Y

yov

Guest
Beste,

Ik ben aan het kijken voor een PH controller te kopen. Nu vroeg ik mij af wat zouden jullie geven voor deze PH controller van 2013. Ik vermoed dat de PH sonde zoiezo aan vervanging toe is.

mvg,

Yov
 
nieuwe kosten ze ga 285 euro maar das met phprobe
de probe gaat zon 18 maanden mee dus als deze niet vervangen is of verkeerd opgeslagen is deze zeker geweest
kosten originele dennerle probe zo 70 euro
daarnaast vraag ik me al een tijdje af hoelang de elektronica van de controller mee gaat (heb zelf de zelfde en die geeft keuren weet niet of dat in de probe zit of in de regelaar)
daarnaast oppassen met magneetventielen sommige overleven de aansturing door de controller niet (heeft mij 4 exemplaren gekost voor dat ik de goede te pakken had)
waarde zou zeggen zon 75 a 100 euro

groet
jaap
 
nieuwe kosten ze ga 285 euro maar das met phprobe
de probe gaat zon 18 maanden mee dus als deze niet vervangen is of verkeerd opgeslagen is deze zeker geweest
kosten originele dennerle probe zo 70 euro
daarnaast vraag ik me al een tijdje af hoelang de elektronica van de controller mee gaat (heb zelf de zelfde en die geeft keuren weet niet of dat in de probe zit of in de regelaar)
daarnaast oppassen met magneetventielen sommige overleven de aansturing door de controller niet (heeft mij 4 exemplaren gekost voor dat ik de goede te pakken had)
waarde zou zeggen zon 75 a 100 euro

groet
jaap
Dag Jaap,

bedankt! Tjah ik zag een nieuwe voor 200euro staan... Dus ik twijfel of een occasie van 100euro waarvan ik de probe nog moet vervangen het wel waard is dan.. :( (Voor link PB)
 
als deze nieuwe compleet is zou ik het wel weten :br::D

groet
jaap
 

Terug
Bovenaan