Dennerle Co2 set


P

Pieter_1983

Guest
Complete Classic Line
Ph computer
Ph elektrode

Co2 fles 500 g
Co2 drukregelaar professional
Co2 speciaal terugslagventiel
Co2 turbo diffusor
Co2 bellenteller exact
Co2 Magneetventiel Profi line
Ph Controller Evolution


Ik kan dit setje tweedehands kopen van iemand, maar wat is het nog waard ?
 
Hoe oud is de set en zit er een goedwerkende en in kcl vloeistof bewaarde electrode (glas-hervulbaar/plastic) bij?
 
hij is 2-2,5 jaar oud en staat sinds zondag uit.


elekteode zou ik ff na moeten vragen.
 
Er zit een kunststof PH elektrode bij en deze wordt bewaart in de KCI vloeistof hij werkt nog goed heb deze ongeveer een half jaar geleden vervangen.
Die van Dennerle die er bij zat �deed het niet meer en volgens Dennerle gaan hun PH elektrode ook maar 18 tot 24 maanden mee en dan dienen ze vervangen te worden.

Dit kreeg ik net door.
 
Wat vraagt hij ervoor?
Het is gewoon een standaard co2 set met kleine fles en zonder veel extra's en met een kunstof ph electrode, waarvan je nooit de levensduur kan voorspellen behalve dat dat max 2 jaar is ongv bij goed onderhoud ervan. Er zit ook geen externe co2 reactor bij zie ik. Prima set dit maar zou hier niet teveel voor betalen,150 a 200eur.
 
het gaat over. hij vraagt er 350 voor en wil maar zakken tot 300. ik had 200 geboden.


ben ondertussen aan het kijken naar een nieuwe jbl m603 set.
 
Ik vind 300 echt te veel voor een set van 2 a 3 jaar, en dat gaat hij er ook echt niet voor krijgen, weet ik zeker, voor zo'n bedrag spaarde ik verder voor een nieuwe, heb je ook nog fabrieksgarantie ;)
 
Ik heb een nieuwe jbl m603 set gekocht vandaag voor een hele mooie prijs.
Bedankt voor jullie hulp, anders had ik misschien te veel betaald voor de dennerle set.
 
daar heb je eem mooie zet te pakken Pieter_1983
heb er zelf spijt van dat ik indertijd niet voor een jbl ben gegaan in plaats van de Dennerle
maar je je kunt je geld maar 1 keer uitgeven

succes met de jbl set

groet

jaap
 

Terug
Bovenaan