Dennerle - aftersales


Cornelius

Well-known member
Lid geworden
16 februari 2017
Berichten
4,316
Locatie
Wateringen
Website
www.tspt.nl
Ik gebruik veel spullen van Dennerle omdat ik de kwaliteit en service erg goed vind. Niet alleen van de techniek, ook met de (in-vitro) planten heb ik heel goede ervaring.
Zo laatst had ik bij de technische dienst melding gemaakt van herrie in een hoekfiltertje.
Als antwoord moest ik mijn adres doorgeven en ze hebben een nieuw onderdeel toegestuurd.
Van de week weer een vraag gestuurd over een filterpakking die nergens (meer) te krijgen is.
Wederom binnen een paar uur een reactie met het verzoek voor de adresgegevens om dit onderdeel naar mij op te sturen.
Ik vind dit service met een grote hoofdletter S en zeker een vermelding waard :thumbs:
 
Das inderdaad een top service bedankt om dit met het forum te delen Cornelius.:thumbs:
 
Zo heb ik 3x een lamp gekregen :D mare allemaal niet wit wit ;) Dennerle heeft inderdaad een super uitstekende service !
 
Dennerle.com

Wauw! Dinsdagavond gemaild waar ik onderdelen kon vinden voor de externe skimfilter nou hier is die gratis en voor niets! Hier kunnen bepaalde bedrijven een zeer groot voorbeeld aannemen! Voor mij niets anders dan Dennerle!
20180413_145157.jpg
 
Prima service in elk geval:thumbs:
 
Wauw,....inderdaad :)
 
Bedoel je dat je die onderdelen op 3 dagen tijd gratis hebt gekregen :S
 

Terug
Bovenaan