De zeshoek van AstridT


A

AstridT

Guest
Zo'n jaar of 4 geleden waren we in een dierenwinkel, waar ik een hele mooie zeshoekige aquarium zag. Tegen mijn man gezegd dat ik wel zo'n aquarium zou willen hebben. Die kreeg ik dus voor mijn verjaardag. Bakje opgebouwd en na verloop van tijd de visjes erin, alles ging prima, nog wat later visjes erbij gekregen dus ook in het aquarium. Zelf een beetje ingestort door alles wat er gebeurt is het afgelopen jaar. Daardoor de bak verwaarloosd, alle vissen uiteindelijk overleden(kregen wel te eten hoor), planten hadden het ook op gegeven.
Alles er uit gehaald en schoongemaakt en weer opnieuw in gericht. Nieuwe plantjes er in nieuwe visjes er in en toch nog niet tevreden. Maar goed dat was drie weken geleden dus de planten moeten groeien, net als de jonge guppen. Nu ook co2 gaan gebruiken en plantenvoeding, ik wist niet eens dat waterplanten dat ook allemaal nodig hadden. Via verschillende Facebook groepen en website heb ik veel meer geleerd in korte periode dan in 15 jaar van mijn ex over aquaria.

Hier een foto van hoe mijn bak er eerst uit zag.
GD5OUpSU2tjmai7Q0Cb-9KHNytPsV78s.jpeg


En deze is van vandaag, ik begin er steeds trotser op te worden. De visjes die er in zitten zijn guppies.
GD5OUpSU2tjmai7Q0Cb-9KHNytPsV78s.jpeg


Al die lelijke steentjes er uit gehaald en de kunstplanten vervangen voor echte planten. Veel mooier vind ik. Idee�n zijn altijd welkom.
 
inderdaad veel mooier zo
 
grappig bakje
 

Terug
Bovenaan