De kriebel is terug!


L

looneycooney

Guest
Hallo allemaal!
Ik ben razend benieuwd naar wat ik hier allemaal ga lezen, het is namelijk jaren geleden dat ik me hier nog begeven heb!

Ik had indertijd een pracht van een Peru Altum-tank, maar mede door een verhuis, heb ik mijn beste en mooiste vriendjes moeten wegdoen. De bak kon ook mijn appartement niet uit helaas....

Een kleine 2 maandjes geleden heb ik een klein nano-bakje heropgestart uit mijn oude collectie, ditmaal bij mijn toekomstig schoonmoeder, anders was deze wellicht in het containerpark geeïndigd!

En ik moet zeggen, ik verzorg dit bakje nu dagelijks, snoeien vd plantjes, waterwissels, voeden vd eerste bewoners etc...en heb dus deze ook op een leuke aquascaping methode ingericht.

En ja hoor...het kriebelt enorm en nu wilt mijn vriendin ook een groter aquarium in ons nieuw huisje...als het aan haar lag zou het een op maat gemaakte 4m-tank moeten worden.
Helaas voor haar, dat zie ik niet zitten, hahaha !
Hoe mooi ook, ik heb ook nog 4 grote honden om voor te zorgen en dit gaat gewoon moeilijk samen met een aquascaping zoals ik het zou willen.

Dus...het word wellicht een 125/160/180L Juwel aquarium, al ben ik nog aan het rondkijken met welke techniek en merken ik ga werken en plan dit dus eerst nog zeer zorgvuldig!

Ik hoop dan ook terug wat verfrissende kennis hier op te doen en zal misschien straks nog wat foto's plaatsen van ons nano-bakje ;-)

Groetjes!
 
Welkom terug op het forum.
 
Welkom terug! :)
 
Merciekes allemaal!
Vind het geweldig, zoveel nieuws te bespeuren overal...ben al benieuwd naar wat ik op de planning kan zetten.
Bij deze een gewldig tof eindejaar en een gezond en vruchtbaar 2018 toegewenst!!!
 
Welkom op het forum.
 
Welkom op 't forum! Het aquavirus is onvernietigbaar;)k
 
Welkom terug op Aquaforum het zijn de goeie die terug keren.
 
De kriebel was maar weer van korte duur hoor maar wel lief van C om na zo'n tijd toch nog ff welkom te wensen! ;)
 
De kriebel was maar weer van korte duur hoor maar wel lief van C om na zo'n tijd toch nog ff welkom te wensen! ;)
Klopt nu je het zegt ik had het zelf nog niet gezien maar de TS was laatst gezien op 31 December 2017.
 

Terug
Bovenaan