De aankopen van vandaag...


stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Berichten
1,325
Leeftijd
56
Locatie
oosten des lands
Website
www.emeraldking-aquatics.com
Vandaag maar weer eens de portemonnaie laten wapperen. Heb een kleine bak gekocht (30 x 20 15cm) voor mijn dwerg levendbarenden, rode muggelarven, proteïne granulaat, een volle zak met planten en twee mini sponsfilters. Verder alleen maar levendbarenden aangeschaft om maar weer eens vers bloed toe te kunnen voegen aan de bestaande populaties thuis, t.w.: Poecilia kempkesi, Girardinus uninotatus, Xiphophorus pygmaeus, Xiphophorus continens, Xiphophorus kalmanni, Xiphophorus signum, Xenotoca doadrioi, Limia nigrofasciata, Phallichthys pittieri, Phallichthys tico, Girardinus metallicus, Xiphophorus montezumae, Xiphophorus variatus Tampico, Xiphophorus variatus La laguna, Xiphophorus variatus Puente escalanar en tuxedo red koi guppies.
IMG_1514.JPG

Nu alle vissen eerst laten acclimatiseren...
 
Ik kan de foto niet laden, maar waar ben je geweest voor al die verschillende soorten?
Naar onze bijeenkomst annex vergadering van Poecilia Nederland. Ondanks dat we ons zowel op kweek- als wildvormen focussen, is het wildaandeel groter. Dus niet zozeer gericht op de commerciëel verkrijgbare soorten die men via de retail weet te vinden. En feitelijk ios het merendeel gewoon aanvulling danwel vers bloed voor mijn bestaande populaties.
Ik denk een of andere beurs.
Nee, we hadden vandaag onze bijeenkomst annex vergadering van de nationale sociëteit voor levendbarenden "Poecilia Nederland. Daar wisselen we nogal het één en ander uit danwel worden er vissen en aquarium gerelateerde zaken verhandelt.
 

Terug
Bovenaan