De 1 meter van ijsbeervis


mooi gedaan hoor:petjeaf: wel de aardappel pan er nog even uithalen :D:D
en heb het al meer geschreven er zitten gewoon te weinig uren in een dag :D:D
 
Zo het indraaien is nu echt begonnen. Althans. ik hoef even niet meer in mijn bak te rommelen. Gisterenavond ben ik de hele avond bezig geweest met het plaatsen van mijn plantjes. Het is een mooie volle bak geworden. Ik hoop dat mijn Cory's nog voldoende plek om te scharrelen :). Hieronder en wat foto's van mijn planten. ook een foto van mijn aquarium. Deze is nog een beetje troebel, maar dat zal zeker wel wegtrekken. Kan nog niet kijken, want mijn bak is nog donker..
20171024_190334.jpg
20171024_190338.jpg
20171024_190343.jpg
20171024_190346.jpg
20171024_190351.jpg
Screenshot_20171019-205910.jpg
20171024_203245.jpg


Nu wachten op de visjes, dus het zal weer eventjes stil zijn hier.
 
mooi hoor leuke combinatie planten
alleen het soort gras sprieten aan de rechter kant had wel wat meer uit elkaar gezet mogen worden
maar voor de rest :thumbs:
 
mooi hoor leuke combinatie planten
alleen het soort gras sprieten aan de rechter kant had wel wat meer uit elkaar gezet mogen worden
maar voor de rest :thumbs:
Sluit ik me bij aan. Gewoon kleine plukjes wat meer uit elkaar zetten. Beter voor het plantje en heb je sneller een dichte mat
 
Een nieuwe update van mijn bak, ondertussen zijn we nu een 2.5 week aan het indraaien. Ik meet regelmatig en mijn nitriet piek is zeker gaande. Het lijkt al wel wat te zakken. Dus hopelijk is alles snel gereed voor de vissen. Ik heb even kort een filmpje gemaakt, volgens mij ziet het er wel goed uit :).
 
Volgens mij ook wel! Staat je naaldgras nou alleen zo schuin door de stroming of?
 

Terug
Bovenaan