Dag allemaal


Napoleon

Member
Lid geworden
22 januari 2024
Berichten
6
Ik ben Napoleon ik heb van Josefien het verzoek gekregen om mij met een Aquarium te verpozen, die spielerei komt in de werkkamer.
De ervaring des levens heeft mij veel kennis bijgebracht van jongs af aan met een aquarium van 120cm op de kamer, de veldtocht ging verder met het organiseren (depothouder en assistent van de depothouder 7 jaar gedaan).
overtuigend afgezwaaid en een depot aquaria gestart, ontwikkeld naar malawi in een 200x80x70cm bak en 40 aquaria in diverse maten.
doorgegroeid in een lange campagne met vijvers en koi, wordt de komende veldtocht een hernieuwde kennismaking met een gekende materie.

De wens is nu om een Aquarium te plaatsen in mijn kantoor de maat die geplaatst kan/gaat worden is 160 x 60 x 50 cm, inrichting Zuid-Amerikaans een biotoop dus gedacht wordt aan rivieroever met wortelstokken.
vissen 20 corydoras equens, 20 marmerbijlzalm, (20 keizertetra oid) eierrover ???) apisto macmani groep.

Afgelopen tijd wat kennis teruggehaald via internet maar kan wel wat hulp gebruiken bij de diverse keuzes voor het aquarium en goede adressen voor visaankoop en meer.
Omdat ik ervaring heb dat 1 aquarium snel wordt opgevolgd door meerdere denk ik ook nog aan een kweekstelling voor opvang of kweek. 120 cm breed.

jullie zijn of verderop mijn vragen wel verschijnen.
 

Terug
Bovenaan