Crystal red/black garnalen


N

NanoGarnaal

Guest
Hallo allemaal!
Ik had een vraagje aan de ervaren garnalenhouders onder ons. Zelf heb ik op dit moment een dennerle nano cube 60L met citroen garnalen en een lage gradatie crystal reds. Deze kweken ook niet maar dat komt vermoed ik door de vissen die erin zitten.

Nu heb ik dus vakantie en ben ik me de laatste tijd aan het inlezen op aquascapen. Nu zou ik dus graag mijn tijd goed gebruiken en in de vakantie een nieuw aquarium opzetten voor een groepje crystal red/black garnalen. Dit mag een kleiner aquarium zijn dan de 60L die ik nu heb want die blijft ook gewoon bestaan. Nu wou ik dus graag een wat hogere gradatie met crystal red/black garnalen gaan houden, misschien met taiwan bee genen erin verwerkt. Nu is alleen mijn vraag, je hoort meestal dat deze garnalen op osmose water worden gehouden. Wat houdt dat eigenlijk in en is dat heel erg lastig?

Ik zal een ander topic openen met vragen over het opzetten van het aquarium met vragen over het aquascapen en wat de beste tips zijn om de planten zo mooi mogelijk te laten groeien!

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
 
met vragen over het opzetten van het aquarium met vragen over het aquascapen en wat de beste tips zijn om de planten zo mooi mogelijk te laten groeien!
Ik heb niet zoveel verstand van garnalen. Wel van aquascapen
Link naar alles wat je moet weten over aquascapen in mijn onderschrift :thumbs:
 

Terug
Bovenaan