Corydoras Gold stripe ziek


Mike23

Member
Lid geworden
5 mei 2023
Berichten
15
Leeftijd
31
Hallo,

Sinds vandaag zie ik dat één van mijn corydoras gold stripe waarschijnlijk wat onder de leden heeft. De kleur is helemaal vervaagd. Heeft iemand enig idee wat dit is, of dit besmettelijk is en wat het beste te doen?
 

Bijlagen

  • A07D915F-198C-4A60-B988-9FCE0525C6B0.jpeg
    A07D915F-198C-4A60-B988-9FCE0525C6B0.jpeg
    3.3 MB · Weergaven: 42
Lijkt bijna of hij zn schubben kwijt is zou hij ergens vast hebben kunnen gezeten? Het kan ook aan de foto liggen misschien
 
Lijkt bijna of hij zn schubben kwijt is zou hij ergens vast hebben kunnen gezeten? Het kan ook aan de foto liggen misschien
De kleur is echt zo vaag als op de foto te zien is. Vast gezeten te hebben is een hele kleine kans, amper plaatsen waar die vast zou kunnen komen te zitten. Wonderbaarlijk was de kleur een dag later weer helemaal normaal. Ik snap er zelf in ieder geval niets van.
 
Dan was ie hoogstwaarschijnlijk ergens behoorlijk van geschrokken. Of ruzie gehad met iemand.
 
Dan was ie hoogstwaarschijnlijk ergens behoorlijk van geschrokken. Of ruzie gehad met iemand.
Als dat gebeurt dan kan de kleur zo vervagen?
 
Vissen communiceren o.a. met kleur en patronen. Hun kleur hangt dus ook van hun stemming af. Nu is de ene vissoort 'expressiever' met hun kleuren dan de andere, (cichliden bijvoorbeeld kunnen met de juiste 'mindset' prachtig kleuren), maar dit geldt ook voor andere soorten.
 
Vissen communiceren o.a. met kleur en patronen. Hun kleur hangt dus ook van hun stemming af. Nu is de ene vissoort 'expressiever' met hun kleuren dan de andere, (cichliden bijvoorbeeld kunnen met de juiste 'mindset' prachtig kleuren), maar dit geldt ook voor andere soorten.
Bedankt 👍🏻
 
Bedankt 👍🏻
Mijn siameese algeneter verbleekt soms in een mum van een paar seconden. Als ik met een waterwissel bezig ben. Dan schrik ik me rot. Kijk ik 10 minuten later zijn zn kleuren mooier dan ooit. Het ligt niet aan jou :)
 

Terug
Bovenaan