Corydoras eitjes, uitlaten komen en na verzorging.


Super gaaf! Maar waarom zo vaak je externe filter reinigen? Wordt hier eigenlijk alleen gedaan als de uitstroom minder wordt..
Vaak? Ik las dat het minstens om de 2 weken moest?

Als ik 1,5 maand wacht met schoonmaken dan komen er vaak witte dingetjes mee uit de uitstroom. Dan vind ik het tijd om m schoon te maken.
 
De 3 baby's doen het super. Worden steed wat groter! Van de 3e maakte ik in t begin wat zorgen gezien die een wat rode buik had maar dat trekt nu mooi weg.

wel een ander zorgen dingetje... 1 van mijn guppen toont een verlamde staart... (rug wellicht gebroken??).
IMG_8730.PNG

Kunnen jullie mij raad geven? Kan helaas geen filmpje sturen, dit is een screenshot foto.

Of zal ik een nieuw topic openen voor de gup? Ben bang dat het enigste wat ik nog voor hem kan doen is hem uit zn lijden verlossen...
 
De 3 baby's doen het super. Worden steed wat groter! Van de 3e maakte ik in t begin wat zorgen gezien die een wat rode buik had maar dat trekt nu mooi weg.

wel een ander zorgen dingetje... 1 van mijn guppen toont een verlamde staart... (rug wellicht gebroken??). Bekijk bijlage 11979
Kunnen jullie mij raad geven? Kan helaas geen filmpje sturen, dit is een screenshot foto.

Of zal ik een nieuw topic openen voor de gup? Ben bang dat het enigste wat ik nog voor hem kan doen is hem uit zn lijden verlossen...
Ik zal er even een nieuw topic over openen.;)


Ik heb ook een keer een vrouwtjesgup gehad, die er ook zo uitzag, ze heeft nog erg lang geleefd.
 

Terug
Bovenaan