Coridira pegaeus


S

Steefieee

Guest
Hoe moet ik dit soort kweken
 
bedoel je corydoras pygmaeus?
 
Ja maar me toetsenbord is niet perfect maar hoe moet ik die kweke n heb een groepje van 5. Waaronder 3 volwassen 2 man 1 vrouw en 2 kleine pas gekocht
 
ok�, weet je man/vrouw zeker? als de 2 kleine later mannen blijken te zijn heb je een goede verhouding.

hoe groot is je bak,
wat is de temp.,
welke vissen zwemmen erbij?

-------

volgens mij moeten cory's min. 1jaar oud zijn om te kweken.
 
Met 5 colisa. 2 platys 3 guppen en 2 kersenbuikjes

25 graden 60 40 36

zyKx1iODFzYrvCbRKIpgLgFwdIV155b_.jpeg
 
5 Colisa's en geen drijfplanten? Ook vind ik je bak welerg klein voor 5 Colisa's. E�n koppeltje Colisa chuna zou net aan kunnen maar je inrichting is niet zo geschikt.
 
Heb koppel colisa diklip colisa chuna gold en een eenzaam vrouwtje wat weg moet
 
Hoe moet me inrichting dan heb net een half jaar een aquarium
 
Ik zou allemaal een beter plekje zoeken. Ze hebben geen drijflanten, je hebt amper zijbeplanting en volgens mij een redelijke stroming.
 
Die planten moeten nog beetje groeien
 
Maar hoe moet ik ze kweken
 
Dat doe jij niet.
Dat doen hun,als alles naar HUN zin is.
Vinden ze het goed,gaat HIJ bellen blazen.

Je moet niet zoveel namaak inzetten.
Tenminste ,als je wilt kweken.

Kijk dan op www.Hobbykwekers.nl
 
Bertus zei:
Dat doe jij niet.
Dat doen hun,als alles naar HUN zin is.
Vinden ze het goed,gaat HIJ bellen blazen.

Je moet niet zoveel namaak inzetten.
Tenminste ,als je wilt kweken.

Kijk dan op www.Hobbykwekers.nl

nieuwe kweekmethode voor corydoras
bellen blazen ??

denk dat je de verkeerde vis voorhebt bertus
 
Hihihiii...... bertus windt zich zo op over de 5 gourami's dat hij de cory's laat bellen blazen ........ :koud:
 
Maar wie kan me effe helpen uitleg geven hoe ze kweken
 
Dit zijn ze

C2mOH8te7zgRSPYT5Z0b6mcQSAWdipbE.jpeg
 
De helemaal linker en 3 van voor rechts zijn de kleintjes
En de 2e van voor rechts is de grootste
 
Steefieee zei:
Maar wie kan me effe helpen uitleg geven hoe ze kweken

google corydoras pygmaeus kweken of kweekverslag
 
Steefieee zei:

de middelste achter is volgens mij een vrouwtje, die rechts achter is een man in mijn ogen, hij is vrij strak, die andere kan ik niet goed zien.
 
Misschien een hele stomme opmerking maar we hebben het hier over de Corydoras Paleatus. Volgens mij nog jonge exemplaren, die mogelijk nog niet geslachtsrijp zijn. Daarnaast moet je je afvragen of je de moeite er voor over hebt. Voeren, verversen, voeren, etc..... Zeker als je je duidelijk nog niet ingelezen hebt. Groet Aad
 
Oke bedankt maar kweken kan ik wel maar weet ok hoe bij goeramis maar niet bij coridora maar ik heb me bak al bijna 2 jaar dus zowiezo zijn ze geslachtsrijp
 
Steefieee zei:
Hoe moet me inrichting dan heb net een half jaar een aquarium

Steefieee zei:
Oke bedankt maar kweken kan ik wel maar weet ok hoe bij goeramis maar niet bij coridora maar ik heb me bak al bijna 2 jaar dus zowiezo zijn ze geslachtsrijp

Mis ik iets? Hoe lang heb je een aquarium?
 
Steefieee zei:
Oke bedankt maar kweken kan ik wel maar weet ok hoe bij goeramis maar niet bij coridora maar ik heb me bak al bijna 2 jaar dus zowiezo zijn ze geslachtsrijp

Op de gewone PC zien ze er inderdaad wat groter uit dan ik eerst op mn telefoon kon zien. Ik zie echter niet echt lekker volle vrouwtjes. Wat geef je ze te eten?

Er zijn diverse kweekverslagen op dit forum en internet te vinden. Ik zou me daar eerst eens inlezen voordat iemand anders de betreffende verslagen aan je gaat oplepelen.

Het is niet zo dat niemand je wilt helpen, maar kijk nou eerst eens voor de basis eens elders.

Eerst de naam goed, dan inlezen op de soort, dan inlezen op de kweek en als het vervolgens niet lukt of je hebt tips nodig dan meld je je weer. Dan staan de mensen te dringen om je te helpen.

Groet,
Aad
 
Bedoelde de vissen hebben we al 2 jaar excuus
 
Oke vriendelijk bedankt
 

Terug
Bovenaan