compleet aquarium


I

Ilmar

Guest
Helaas moet ik door het be�indigen van mijn relatie afstand doen van mijn aquarium..

Gaat om de volgende spullen:

- RIO 180 met meubel donkerbruin (april 2012)

Geen krassen in het glas, gaaf meubel. Als nieuw alles nog.
Bodem: HS humalit plus voedingsbodem, zand en 1-2mm grind.
Achtergrond: Amazone

- Interne pomp nog aanwezig
- Externe pomp: SERA Fil bioactive 250 + UV (zomer 2013 gekocht)


Gezonde bak met diversiteit aan planten, Geen last van algen oid.
Vissen:

- ongeveer 6 corydoras schwartzi/sterbai
- 2x otocinclus affinis
- 11x regenboog zalm blauwe/rode
- 9 x neon tetra
- 2x algeneter (weet even niet de namen)

Verder nog vele losse spullen die bij verkoop mee mogen zie foto. Niet op foto zijn nog wat spullen zoals schepnetjes en stofzuiger maar alles mag mee in 1 koop.


Foto-N7ECMBK8.jpg

Foto-PWA7JIZH.jpg

Foto-RPGI73TA.jpg

Foto-HH334MFT.jpg

Foto-E7FXNSJJ.jpg

Foto-RSBETIZG-1.jpg

Foto-EUMBDA8D-1.jpg




Iemand enig idee wat dit ongeveer waard is? Ik heb geen benul namelijk.
 
schat 300 en dat is bak, uv filter + pomp

kan aan foto liggen maar zie wel krassen op de bak?

vissen moet iemand's smaak zijn, meestal duw je die iemand door de strot :)

die spullen in verpakking en flessen, ligt eraan hoe oud, open,
hoe veel er in zit ed. Sommige gebruik je niet eens in een normale bak.
 
200 max.
De vissen en de inrichting mag je niet meetellen aangezien niet iedereen daar blij mee zal zijn.
 
duncs zei:
200 max.
De vissen en de inrichting mag je niet meetellen aangezien niet iedereen daar blij mee zal zijn.
Du is de truc om alles los te verkopen, te beginnen bij de visjes. Desnoods die eerst gratis ergens onderbrengen zodat dit de prijs van de bak niet drukt.

~ Ivo
 
Balen wat de reden betreft Ilmar!

Tja wat is het waard,voor de 1 meer dan voor de ander.
Aquarium plus enkel de achterwand en filter zal het geld moeten maken zoals webhond al aangeeft want de rest is eigenlijk idd overbodige bijzaak voor veel mensen helaas.

Denk zelf ook dat 300 in de buurt komt met geluk hoe hard het ook voor je klinkt waarschijnlijk.
 
Ja het is inderdaad balen maar het is niet anders.

Ik zelf zat inderdaad rond de 250 euro te denken.

Het Aquarium nieuw kost inderdaad 300 euro.

Maar dat is wel excl goede lampen/externe pomp/inrichting (ok moet je van houden)/extra's.

Maar ik hoef er niet de hoofdprijs voor..


OPTIE 2 is namelijk weggooien...


Bak heeft overigens geen krassen. Niet in het glas en niet in het meubel. Altijd heel erg zuinig mee om gegaan.


Maar nu weet ik iig wat het ongeveer waard is, 200-300 euro met wat mazzel.
 
Is ergens opslaan geen optie trouwens? als je dan over een poosje weer op de rit zit en weer aan de hobby kan beginnen heb je deze bak nog achter de hand.
Kennis met een garage en wat plek bv wie weet...
 
Seabait zei:
Is ergens opslaan geen optie trouwens? als je dan over een poosje weer op de rit zit en weer aan de hobby kan beginnen heb je deze bak nog achter de hand.
Kennis met een garage en wat plek bv wie weet...

Oppassen met garages enz. in de winter en voor en najaar kan het daar nogal eens vochtig zijn, nefast voor de kast vrees ik.
 
�t is dat ik ver weg woon maar als je ooit in de buurt bent mag je gratis bij mij je regenboogvissen `Dumpen` ;-)
mvg.

p.s. komen ze in een mooie 2 meter :)
 
Hoi Ilmar,

Klote dat je vanwege relatie be�indigen je aquarium moet verkopen (heb onlangs hetzelfde meegemaakt). Ik woon in Delft en kan je eventueel 'helpen' om je aquarium tijdelijk te stallen totdat je je boeltje weer op orde heb.

Groeten Frank
 
Gaat definitief de verkoop in dus bij interesse.. zou er graag 300 euro voor willen hebben.
 
gooi m op marktplaats...

bieden vanaf 200

mensen bieden wel tegen elkaar op :D
 

Terug
Bovenaan