Clownvis in biorb?


J

Jordy123

Guest
Hallo, ik ben hier nieuw op het forum en heb een topic openstaan bij garnalen, kreeften enz. Alleen wilde ik even iets vragen, Ik vond dit heel raar.. een dude op yt heeft een biorb halo mcr van 15 of 30l. In de aquarium zitten kunstplanten en stenen van de merk biorb zelf.. dat is gewoon normaal.. Maar er zitten 2 zoutwater vissen derin?! Clownvissen namelijk! Ik heb geen ervaring met zeewater maar ze moeten minimaal 100l toch? Ook moeten ze eigenlijk een stuk anemoon nodig toch? En Is dit wel überhaupt een zoutwater bak? Ik zag wel een verwarming en iets anders derin. Bekijk deze video ;)

?!
 
Tsja,



Niet teveel dit soort filmpjes bekijken.
Daar word je alleen maar verdrietig en boos van.

Jaa idd , het kwam opeens toen drukte ik gelijk maar ik vond dit fk raar.. eerste keer in m'n hele leven zie ik clownvissen zonder anemoon in een bak. Ik gok een zoetwater ook
 
Ja is een ramp maar gebeurd in elke bijna elke straat van Nederland.. (oke niet met clownvisjes)

Van mij mag biorb verboden worden :sorry:
 
Het is jammer ja, maar zolang mensen denken dat een vis alleen maar wat water en een zuurstofsteenje nodig heeft worden er nog steeds goudvissen in dit soort bakjes gehouden.
Dus gekker kijk ik niet van op, maar het blijft triest.
 
Idd dierenmishandeling, je hebt kans dat deze aquarium een zoetwatervak is! Hoe kunnen ze overleven in een zoetwatervak..
 
Idd dierenmishandeling, je hebt kans dat deze aquarium een zoetwatervak is! Hoe kunnen ze overleven in een zoetwatervak..
Als je er gewoon zoutwater in doet en de waarden handmatig optimaal houdt, kan op zich alles. Of het idd voor de vissen ook zo fijn is, is een tweede en zou dan ook nooit in dit formaat bakjes vissen houden
 
Zolang dit soort 'reclames' over het Internet blijven circuleren, zullen mensen blijven denken van: "Zie je nou wel, niets mis mee met zo'n aquarium. Ik wil ook Nemo's op de kast".
 
Anemoonvissen kunnen eigenlijk al vanaf 60 liter, en zelfs iets kleiner imo, omdat ze een klein territorium hebben, waar ze nooit uit gaan. Maar dit is gewoon niet ok, geen levend steen, en dan zo'n 15 liter bakje...
Heb ook een reactie achtergelaten, alleen iets aardiger dan die van Ruben :p
 

Terug
Bovenaan