Catappa.nl


M

Mascha&Ivo

Guest
CpyZS175o23wZiKbUQ7NP-cdUvLjpAJk.png


http://www.catappa.nl/

Assortiment
- NATUURPRODUCTEN
- GARNALENVOER
- MINERALEN EN MEDICATIE
- TECHNIEK
- BODEM
- ACCESSOIRES
Diverse bekende en minder bekende merken worden gevoerd.

Levering gebeurd door PostNL en bestellingen voor 14:00 worden dezelfde dag nog aangeboden bij PostNL of DHL.

Webshop is gecertificeerd door de Stichting Webshop Keurmerk en keurig in het bezit van KvK-nummer en BTW-nummer.
 
Onze levering was keurig verpakt en binnen no-time binnen.
Het bestelde zag er keurig uit en voldoet aan alle verwachting.

Er zijn meer leden geweest die hier al hebben besteld, zagen we. Tijd dus voor dit topic!
 
Heb er nog maar 1 keer besteld, ook keurig verpakt en snel binnen, niets op aan te merken :thumbs:
 
ze hebben interessante dingen! wie weet bestel ik daar binnenkort nog wel eens wat!
 
Meerdere malen besteld, prima shop, helemaal goed.
Paar weken terug kreeg ik nog een paar proefzakjes garnalenvoeding zomaar kado, als lokkertje.
Als je iets besteld zit er altijd wel een proefzakje bij van iets, en het werkt.. want ik heb net weer wat besteld ;)
Ziet er altijd professioneel en met zorg verpakt uit.
Het zorgt er voor dat ik met enige regelmaat toch even bij hen kijk wat ze in het assortiment hebben.
Ze verdienen niets anders dan een dikke :thumbs:
 
Klopt. Dit bedrijf is er mee gestopt of ze zijn aan het stoppen.
 
Nog contact mee gehad. Ze verkopen de laatste voorraad en verwachten binnen twee maanden te sluiten. Ze hadden prachtige buces voor mooie prijzen.
 
Kortingscode kun je gebruiken, 'opheffingsverkoop' was het vgm, 20% korting;)
 
Kortingscode kun je gebruiken, 'opheffingsverkoop' was het vgm, 20% korting;)

Ik had geluk. Totaal geen idee dat ze opheffingsverkoop gingen houden. Kreeg ik ineens 25% korting bij de betaling. Maarja had toch liever dat ze nog bleven bestaan.
 
Ja er was een leuke korting maar het blijft jammer dat er weer een zaak is verdwenen.
 
Allang

Onlineaquariumspullen heeft de restpartijen opgekocht geloof ik.
 
Die zijn niet meer in de lucht inderdaad.
 
Neehoor, zo komen andere er wellicht ook nog achter dat ze gestopt zijn :petjeaf:
 

Terug
Bovenaan