buitenfilter op gelijke hoogte als aquarium??


Misschien moet ik eens eerst de slang in de bak doen en dan pas de kraan gaan openzetten.

Ook dan moet de lucht eerst uit je slang ;)
als je de slang niet eerst voor 100% vult met water krijg je altijd extra lucht in je water, zet je dit een goeie meter van je inlaat zal het niet veel effect hebben, zet je het er naast of erbij dan krijg je meer lucht in je filter. :)
 
Laat je de pomp lopen tijdens de wissel of zet je deze uit John?
 
Ik laat hem draaien Ton en ik snap je al denk ik. Dat klettert op het oppervlak en zo krijg je lucht erin wat weer in de filter terecht gaat komen.
 
Nee, :)ik dacht andersom, als je spraybar boven water komt met de pomp uit zal deze het water lozen aan de inzuig, dus juist andersom, en komt er lucht in het boven compartiment.
 
Nee hij blijft draaien maar dat klettert behoorlijk zo n dikke 20cm naar beneden en zal dan ook lucht in het water brengen denk ik. Ik zal eens de filter uitzetten de volgende keer.
 
Beter zachter laten draaien, anders krijg je bovenstaand effect.
 
.Dat weten we dan ook weer. Pomp maakt nog wel geluid, maar zuigt niet meer. Ik zal hem en de slangen schoonmaken, kijken of dat helpt.
 
.Dat weten we dan ook weer. Pomp maakt nog wel geluid, maar zuigt niet meer. Ik zal hem en de slangen schoonmaken, kijken of dat helpt.
Pomp is wat uitgerust en doet het weer. Heb hem nu maar een stuk lager gezet.
 

Terug
Bovenaan