Blue bolt met blue bolt garnaal kweken


M

MikeLiebers

Guest
Hallo,

Ik wil binnenkort blue bolts gaan kweken, blue bolt met blue bolts als een groep van 20 of 30 stuks.
Zouden deze onderling kweken? Ik hoor nog wel eens verschillende dingen erover...

Ik wil dus gewoon 20 blue bolts kopen en samen zetten, krijg ik dan 100% zeker blue bolts?

Met vriendelijke groet,
Mike
 
MikeLiebers zei:
Hallo,

Ik wil binnenkort blue bolts gaan kweken, blue bolt met blue bolts als een groep van 20 of 30 stuks.
Zouden deze onderling kweken? Ik hoor nog wel eens verschillende dingen erover...

Ik wil dus gewoon 20 blue bolts kopen en samen zetten, krijg ik dan 100% zeker blue bolts?

Met vriendelijke groet,
Mike
 
als ze alleen met blue bolts zaten al een paar generaties komen er het meest blue bolts uit maar je zult ook wel eens andere er uit krijgen.
bij mij heb ik een paar crystal blacks die komen uit reds.
 
niets is zeker, je kan niet zien welke genen ze hebben,
je kan gaan selecteren
 
Als je ze bij elkaar doet, en ze kweken kan je alle niet Bolt nakomelingen er uit halen. zo wordt het ras steeds zuiverder. denk wel: Het duurt ongeloofelijk lang voor je ��n Bolt heb met 100 % Bolt genen.
 
Kweken is per definitie selecteren, selecteren en selecteren.

Ik doe dat met blauwe tijgergarnalen en ben van lichtblauw nu op een punt dat ze bijna allemaal een soort donkerblauw zwart zijn met nu ook een zwarte ingekleurde staart.

Het duurt even maar ach das de hobby, gewoon doen zou ik zeggen
 
Bedankt mensen, nog meer mensen?
 

Terug
Bovenaan