Blind?


A

am2003

Guest
Ongeveer een week geleden trof ik mijn koi karper op het gras aan. Het is een aardig raar gebeuren want ze is aardig groot en slechts aan de linker kant heeft ze wonden. Aan die kan is haar oog in het midden wittig, aan de andere kant is die volledog zwart. Kan het zijn dat de koi half blind is geworden?

De eerste foto is het oog rechts en de teeede links. Je ziet het op de tweede foto erg slecht maar het lukte mij niet een betere te maken.

20180609_121521.jpg


20180609_121714.jpg


Screenshot_2018-06-09-13-06-18.png
 
had de koi die rare ogen al? Witte waas op ogen kan bacterieel probleem zijn en het springen kan ook een teken van parasieten zijn. Afstrijkje laten maken weet je zeker. Bacterieel kan vaak niet met afstrijkje gezien worden maar koi kenner zal herkennen. Zie je ook nog stukken vinnen/staart aangevreten? Witte aanslag bek? Foto te onduidelijk
 
Misschien een wat laat bericht. Maar dit een Graskarper,ipv een Koi karper.
 
Hoe bedoel je dit bericht?

Ik bedoelde gewoon dat het een grappige samenloop van woorden was, bijna een woordspelletje.
TS zei: "mijn koi karper lag op het gras" waarop jij antwoordt dat het een graskarper is...

Ik vind dat wel enigszins grappig eerlijk gezegd...

Maar dat ligt mogelijks aan mij, misschien is mijn humor ongepast voor sommigen?
In dat geval: :sorry:
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde gewoon dat het een grappige samenloop van woorden was, bijna een woordspelletje.
TS zei: "mijn koi karper lag op het gras" waarop jij antwoordt dat het een graskarper is...

Ik vind dat wel enigszins grappig eerlijk gezegd...

Maar dat ligt mogelijks aan mij, misschien is mijn humor ongepast voor sommigen?
In dat geval: :sorry:
O, oke op die manier vatte ik hem niet op (Men kan je bericht op verschillende manieren interpreteren.) Maar na je uitleg snap ik je antwoord, en is het inderdaad wel grappig. :p
 

Terug
Bovenaan