Blikvanger rio 240


D

Daannl010

Guest
Weet iemand een mooi blikvanger voor jn een rio 240 due ook jog wel eens kweekt
 
Wat si een blikvanger? Het gaat er om dat ze met je platy`s en roodvinzalmpjes samen kunnen. Het beste is iets uit de zelfde regio en wat jij mooi vind. Bijvoorbeeld ik ben gek op kleine vissen en bij een ander moet het weer groot zijn. We hebben het zelfde aquarium dus geen discussen zou ik aanraden. Misschien iets van bijlzalmpjes dan heb je ook wat bovenin of corydora`s voor onderin. Maar uiteindelijk moet je gaan wat jij wilt .
 
Ik dacht aan een kogelvisje maar ik weet niet of dat kan
 
Een kogelvisje is ook leuk dat wil ik ook gaan doen , da moet je wel met een paar dingen rekening gaan houden. Veel planten in het aquarium ook in het midden dat ze niet naar de andere kant kunnen kijken. Voor de kleine soorten een slakkenkweek in een andere bak is een must . Als je het kleinere soort houd kan je er meerdere plaatsen dan zijn ze drukker met elkaar bezig dan met de overige bewoners. Ze kunnen ook afwisselend diepvriesvoer krijgen maar de slakken zijn nummer 1.
 
Wat is een blikvanger?
4QxCphVgibBrzrm6ZvHQC2vhEOfUqvNr.jpeg
 
Ik vind een koppel van een apistogramma soort altijd wel opvallen.
Ook een koppel leuke gourami's kunnen flink opvallen met hun mooie kleuren en formaat.

Steekt net even wat af van de kleinere soorten die je vaak in groepsverband hebt zwemmen.

Succes met je keuze
 

Terug
Bovenaan